Generali v kampani nabídne auto šéfa a stovku povinných ručení

29.04.2015 14:17

Jarní kampaň na podporu prodeje povinného ručení zahájí 1. května pojišťovna Generali. Motoristům nabídne k povinnému ručení kromě dalších výhod možnost vyhrát v soutěži o auto šéfa Audi A6. Stovka výherců získá povinné ručení na rok. Kampaň, kterou připravila agentura Dorland, bude doprovázet také roadshow se sedmi zastávkami v krajských městech.

Generali v kampani nabídne auto šéfa a stovku povinných ručení
Foto: Pojišťovna Generali
Popisek: Pojišťovna Generali
reklama

Generali v kampani nabídne auto šéfa a stovku povinných ručení

Jarní kampaň na podporu prodeje povinného ručení zahájí 1. května pojišťovna Generali. Motoristům nabídne k povinnému ručení kromě dalších výhod  možnost vyhrát v soutěži o auto šéfa Audi A6. Stovka výherců získá povinné ručení na rok. Kampaň, kterou připravila agentura Dorland, bude doprovázet také roadshow se sedmi zastávkami v krajských městech.

„V květnu a červnu bude kampaň vidět na 231 billboardech, 22 velkoformátových plochách - bigboardech a double bigboardech, 66 citylightech a 13 LED obrazovkách,“ uvedl marketingový manažer pojišťovny Generali Zdeněk Mrkva. Billboardy budou umístěné po celé republice.

„Soutěže, která kampaň doprovází, se mohou účastnit klienti, kteří si uzavřou novou smlouvu na povinné ručení pro své vlastní vozidlo do hmotnosti 3,5 tuny,“ doplňuje mluvčí Generali Jiří Cívka.

„Hlavní výhrou je černé Audi A6 našeho šéfa,“ upřesňuje Jiří Cívka. Přesná specifikace vozu včetně fotografií bude od 1. května k dispozici na microsite ke kampani na adrese www.vyhrajautosefa.cz. Součástí online kampaně pak bude na sociálních sítích hra o Audi na dálkové ovládání.

 

ROZHLASOVÝ SPOT NA MOTIVY PULP FICTION

„Připravili jsme třicetivteřinový spot na motivy kultovního filmu Pulp Fiction,“ doplňuje ředitelka agentury Dorland Lucie Češpivová. „Spot namluvil Alexej Pyško, kterého můžete znát především jako dabéra Bruce Willise,“ dodává. Celkem 4153 spotů bude odvysíláno v celorepublikové rozhlasové síti na 43 rádiových stanicích.

Také prezentace na internetu bude opravdu výrazná. Nejviditelnější bude kampaň na stránkách Seznam.cz a dále na homepage Blesk.cz a Auto.cz. Díky partnerství na roadshow s FTV Prima se objeví i na webových stránkách této celorepublikové televize.

ROADSHOW V SEDMI MĚSTECH

„Regionální roadshow bude zaměřena na bezpečnost silničního provozu a prevenci dopravních nehod. Proto se jí zúčastní také BESIP,“ upřesňuje Jiří Cívka. Roadshow postupně navštíví v květnu a červnu sedm krajských měst.

PR podporu má na starosti agentura Spindoctors. „Kampaň podpoří advertorialy a redakční články v tematickém speciálu Blesku, v Aha, v časopisech Svět motorů a Sport magazín, v deníku Právo a také v regionálních Denících,“ říká její ředitel Pavel Lukeš. Během května připraví agentura také sérii tiskových zpráv pro novináře ze všech relevantních médií.

JAK SE ZAPOJIT DO SOUTĚŽE

Pro účast v soutěži je nezbytná registrace na webových stránkách www.vyhrajautosefa.cz nebo prostřednictvím SMS a odpověď na otázku: Kolik pojistných smluv povinného ručení Generali Pojišťovna a.s. uzavře v době od 1. 5. 2015 do 30. 6. 2015 v České republice? Na výhru v podobě povinného ručení nebo Audi A6 našeho šéfa se může těšit 101 nejpřesnějších odpovědí.

LOKACE A TERMÍNY ROADSHOW

2. 5. 2015

Pardubice, náměstí Republiky

9. 5. 2015

Brno, náměstí Svobody

16. 5. 2015

Ostrava, Masarykovo náměstí

23. 5. 2015

Plzeň, náměstí Republiky

30. 5. 2015

České Budějovice, náměstí Přemysla Otakara II.

20. 6. 2015

Praha, pravděpodobně Výstaviště Holešovice (bude potvrzeno)

27. 6. 2015

Ústí nad Labem, Mírové náměstí

Pojišťovna Generali patří s tržním podílem 7,2 % (k 31. 12. 2014 dle metodiky ČAP) mezi největší české pojišťovny. Kromě individuálního pojištění nabízí pojistná řešení pro malé, střední a velké firmy v oblasti podnikatelských, průmyslových, technických a zemědělských rizik.

Pojišťovna Generali je součástí skupiny Generali, jednoho z největších světových pojistitelů s předepsaným pojistným přesahujícím 70 miliard eur (v roce 2014). Se 78 tisíci zaměstnanci po celém světě a se 65 miliony klientů ve více než 60 zemích zaujímá skupina Generali vedoucí postavení na trzích západní Evropy. Stále významnější pozici získává v Asii a také v regionu střední a východní Evropy. V 10 zemích tohoto regionu je skupina Generali jedním z předních poskytovatelů pojištění prostřednictvím holdingové společnosti Generali CEE Holding.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: komerční tisková zpráva
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Český statistický úřad: Meziroční růst cen zrychlil

10:57 Český statistický úřad: Meziroční růst cen zrychlil

Indexy spotřebitelských cen - inflace - červen 2020.