Generali v kampani nabídne auto šéfa a stovku povinných ručení
Jarní kampaň na podporu prodeje povinného ručení zahájí 1. května pojišťovna Generali. Motoristům nabídne k povinnému ručení kromě dalších výhod možnost vyhrát v soutěži o auto šéfa Audi A6. Stovka výherců získá povinné ručení na rok. Kampaň, kterou připravila agentura Dorland, bude doprovázet také roadshow se sedmi zastávkami v krajských městech.
„V květnu a červnu bude kampaň vidět na 231 billboardech, 22 velkoformátových plochách - bigboardech a double bigboardech, 66 citylightech a 13 LED obrazovkách,“ uvedl marketingový manažer pojišťovny Generali Zdeněk Mrkva. Billboardy budou umístěné po celé republice.
„Soutěže, která kampaň doprovází, se mohou účastnit klienti, kteří si uzavřou novou smlouvu na povinné ručení pro své vlastní vozidlo do hmotnosti 3,5 tuny,“ doplňuje mluvčí Generali Jiří Cívka.
„Hlavní výhrou je černé Audi A6 našeho šéfa,“ upřesňuje Jiří Cívka. Přesná specifikace vozu včetně fotografií bude od 1. května k dispozici na microsite ke kampani na adrese www.vyhrajautosefa.cz. Součástí online kampaně pak bude na sociálních sítích hra o Audi na dálkové ovládání.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva