Huawei upevnila pozici třetího největšího výrobce smartphonů na světě a svůj tržní podíl dále posiluje

01.08.2014 18:16 | Zprávy

Huawei si tuto pozici drží již ve čtvrtém po sobě jdoucím čtvrtletí, ve kterém prodala celkem 20,3 milionů smartphonů a mezi vedoucími prodejci dosáhla s přehledem nejvyššího meziročního nárůstu prodeje ve výši 95,1 %.

Huawei upevnila pozici třetího největšího výrobce smartphonů na světě a svůj tržní podíl dále posiluje
Foto: Huawei
Popisek: Huawei

Huawei, přední světový dodavatel řešení v oblasti informačních a komunikačních technologií (ICT) a třetí největší dodavatel smartphonů na světě, oznámila, že její spotřebitelská divize Huawei Consumer Business Group (BG) si, dle aktuálních předběžných výsledků čtvrtletní analýzy přední světové agentury zabývající se průzkumem trhu a tržními analýzami, International Data Corporation (IDC), ve druhém čtvrtletí roku 2014 upevnila pozici třetího největšího výrobce smartphonů na světě ve čtvrtém po sobě jdoucím čtvrtletí s tržním podílem, který vzrostl na 6,9 % oproti 4,3 % v předchozím roce, a svou pozici by měla dle prognóz dále upevňovat.

Huawei prodala ve druhém čtvrtletí 2014 celkem 20,3 milionů kusů smartphonů a dosáhla tak nejvyššího meziročního nárůstu prodeje mezi vedoucími prodejci ve výši 95,1 %. Podle zprávy IDC Worldwide Quarterly Mobile Phone Tracker se ve druhém čtvrtletí 2014 světové prodeje smartphonů zvýšili meziročně o 23,1 % a celkem se za toto čtvrtletí prodalo přes 295 milionů smartphonů.

Kompletní zprávu IDC najdete zde: http://www.idc.com/getdoc.jsp?containerId=prUS25015114

Hospodářské výsledky Huawei Consumer Business Group za první pololetí 2014

Společnot Huawei také oznámila hospodářské výsledky své spotřebitelské divize Consumer Business Group za první polovinu roku 2014. V tomto období společnost Huawei dodala celkem 64,21 milionu přístrojů. Smartphony z toho tvořily 34,27 milionu kusů, a jejich dodávky tak meziročně vzrostly o působivých 62 %. Na tomto úspěchu se podílelo i uvedení několika hlavních prémiových smartphonů, jako jsou například Huawei Ascend Mate 2 4G a Ascend P7, jejichž popularita u spotřebitelů roste po celém světě. Stálý a udržitelný růst skupiny Huawei Consumer BG dokazuje úspěch její strategie, která je zaměřená na vývoj prémiových kvalitních výrobků a zároveň na budování povědomí o značce prostřednictvím globálních marketingových iniciativ.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Klára Dostálová byl položen dotaz

Co (kdo) přesně je ta koalice zdravého rozumu?

V Bruselu jste už nějakou dobu. Máte dojem, že se najde většina, která by zastavila to zelené bláznovství? A podařilo se vám už v tomto směru něco změnit?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ombudsman podporuje pozměňovací návrh k „lex Anička“

22:31 Ombudsman podporuje pozměňovací návrh k „lex Anička“

Veřejný ochránce práv vyjadřuje plnou podporu pozměňovacímu návrhu poslanců k novele zákona o soudec…