JCCR: Na letošním Holiday World Jihočeši představí opravdovou lásku

30.01.2020 22:01

Na letošním 29. ročníku mezinárodních veletrhů cestovního ruchu a regionální turistiky Holiday World & Region World v Praze Letňanech ve dnech 13. – 16. února představí Jihočeši novou značku, s níž budou svůj region prezentovat na turistických trzích v tuzemsku i zahraničí.

JCCR: Na letošním Holiday World Jihočeši představí opravdovou lásku
Foto: JCCR
Popisek: Jihočeská centrála cestovního ruchu - logo
reklama

Mimořádně úspěšný titul Jižní Čechy pohodové, s nímž Jihočeská centrála cestovního ruchu (JCCR) sklízela významná odborná ocenění, nyní střídá značka Jižní Čechy opravdová láska.

„Naše hlavní marketingové téma se v roce 2020 zaměří na vlídnou povahu Jihočechů a opravdovost destinace bez umělých přikrášlení. Realitu, která i když může zdát nekomfortní, tak patří k jihočeskému koloritu a svou jedinečností se stává oblíbenou. V dnešní době plné neomezených možností, jak vylepšit image, se zaměřujeme na reálný prožitek bez spoilerů, na upřímnost a vřelost,“ představil nové téma veřejnosti ředitel Jihočeské centrály cestovního ruchu Jaromír Polášek.

Téma Jižní Čechy opravdová láska odhaluje srdečnost místních lidí, uměleckou tradici, poctivost řemesel, unikátní gastronomické produkty a speciality, lásku ke krajině, farmaření, rybolovu či myslivosti. Osobní a trvalý vztah k místním památkám.

„Takoví jsou Jihočeši a jižní Čechy. Region s bohatou historií, unikátními památkami a malebnou přírodou, nabízející jedinečné turistické zážitky. My předáváme emoce, které jižní Čechy vyvolávají. Emoce, které si může odvézt každý návštěvník. Emoce, které jsou opravdové a přetrvávající v paměti. Emoce, které hřejí u srdce,“ konstatoval Polášek.

Podle manažerky marketingu JCCR Jany Píchové se téma, zdůrazňující také opravdovost jižních Čech, zaměří mimo jiné například na odkaz reformátorů mistra Jana Husa a Petra Chelčického. Osobnosti prosazující nenásilí, sociální cítění, pevnost názorů, nepodřizování se autoritativní moci ani většině. Současně si ale téma Jižní Čechy opravdová láska si ponechává pohodu, která je součástí povědomí o regionu.

„Pohoda jako taková zůstává i v nadcházejícím roce jako důležitá součást zážitku. Zároveň ale tento zážitek bude obohacen o vřelou emoci, lásku, opravdovost a důvěru k regionu,“ dodala Píchová.

Vedoucí Turistického informačního centra jižní Čechy Radek Dvořák připomněl, že součástí expozice jižních Čech, partnerského regionu veletrhů, budou v Letňanech různé prezentace loga Jižní Čechy opravdová láska. Chybět nebudou ochutnávky jihočeských koláčů a hudební skupina skupina Hrajeto. V pátek 14. února se zde uskuteční v přítomnosti zástupců Jihočeského kraje křest brožury Opravdová historická města.

Mezinárodní veletrh cestovního ruchu Holiday World je nejvýznamnější akcí svého druhu v regionu střední Evropy, kde se tradičně prezentuje téměř celý svět. Nechybí tak národní turistické centrály tradičních evropských zemí i vzdálených destinací, jako Ameriky, Asie nebo Afriky. Na turistické zážitky lákají regiony České republiky, zájezdy do celého světa zde nabízejí desítky cestovních kanceláří a agentur. Loňskou novinkou bylo spojení s veletrhem Památky – Muzea – Řemesla, čímž došlo logické synergii mezi památkami a cestovním ruchem. Stejně jako v předchozích letech bude Holiday World rozdělen na dny pro odbornou veřejnost (čtvrtek 13. a pátek 14. 2.) a dny pro laickou veřejnost (sobota 15. a neděle 16. 2.).

Jihočeská centrála cestovního ruchu (JCCR) je organizace zřízená Jihočeským krajem k výkonu funkce destinačního managementu pro region jižní Čechy. Hlavním cílem je realizace projektů zaměřených na rozvoj turistické nabídky a prezentace regionu jako turisticky atraktivní destinace v tuzemsku i zahraničí. Tvoří produktové linie a zajišťuje vydávání tištěných propagačních materiálů. JCCR je provozovatelem Informačního Systému Cestovního Ruchu Jihočeského kraje ZDE. JCCR koordinuje činnost turistických oblastí na území Jihočeského kraje, spolupracuje s městy a obcemi, infocentry a subjekty cestovního ruchu z veřejného i soukromého sektoru. Úzce spolupracuje s agenturou CzechTourism, včetně jejích zahraničních zastoupení, komunikuje a spolupracuje se zahraničními partnery při tvorbě a realizaci přeshraničních projektů.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama

autor: Tisková zpráva

reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Agentura ochrany přírody a krajiny: Rys nejspíš pochází z Polska

11:48 Agentura ochrany přírody a krajiny: Rys nejspíš pochází z Polska

Před časem bylo v Olomouckém kraji nedaleko hranic s Polskem zaznamenáno několik pozorování rysa s t…