Ve středu 20. prosince odvysílala televize Barrandov další díl publicistického pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa. Moderátor pořadu divákům jednoduše a přehledně vysvětlil, jak to bylo s kauzou ROP Severozápad – tedy s případem, kdy jsme kvůli špatnému rozdělování dotací museli vrátit zpátky do Bruselu dvě miliardy korun. Tyto dvě miliardy šly ale do centrály Evropské unie z našich daní. Premiéru pořadu s odhalením, kdo za to vlastně může, si nenechalo ujít 219 tisíc diváků při podílu 6,5 procenta. Alespoň tři minuty v kuse ho sledovalo 406 tisíc diváků.
„Sledovanost pořadu od prvního dílu stále roste a s ní i divácká obliba. Jsem za to velmi rád. O to větší je to ale pro nás zodpovědnost udržet nastavenou laťku, která je už teď relativně vysoko. Řada médií se totiž bojí pojmenovávat věci pravými jmény a raději mlží. Televize Barrandov se však nebojí napřímo ukázat, kdo za danou věc může. A za sebe vám můžu slíbit, že v tom nepřestaneme ani v novém roce,“ uvedl generální ředitel televize Barrandov a předseda představenstva mediálního domu Empresa Media Jaromír Soukup.
ATO – Nielsen Admosphere, 20. 12. 2017, cílová skupina: 15+, typ sledovanosti Live + TS0-3, data k dispozici 21. 12. 2017
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva