Tři dny před oficiálním skončením kampaně „Pitná voda pro Kusalíno, který Klub českých turistů společně s Asociací TOM zrealizoval prostřednictvím společnosti Hithit, můžeme nahlásit, že cíl byl splněn. Přesně 42 dnů trvalo, než se přispěvatelům podařilo společně nashromáždit 300 000 Kč. Z nasbírané částky máme samozřejmě velkou radost. Úspěch sbírky nás hřeje o to víc vzhledem k tomu, že jsme kampaň realizovali společně s Asociací TOM, která přispěla nejen odměnami, ale i svými komunikačními kanály. Nyní nás čeká poslední fáze kampaně nesoucí se ve znamení zveřejnění jmen přispěvatelů, vytvoření konkrétního počtu odměn (např. tričko s logem Kusalína) a rozesílání odměn všem dárcům.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva