Server Tiskovky.info, který poskytuje již téměř pět let informační servis novinářům, provedl test public relations oddělení mobilních operátorů. Konkrétně šlo o společnosti O2, T-Mobile a Vodafone. Jedná se o velké korporace s mnohamiliardovými tržbami, takže se i jejich oddělení pro styk s novináři vyznačuje vysokou profesionalitou a kvalitními službami. Provedený test měl ukázat, která společnost je na tom nejlépe, a kde lze ještě služby vylepšit.
„V rámci testu byla hodnocena čtyři kritéria – dohledatelnost kontaktu na mediální/PR oddělení, rychlost odpovědi, detailnost odpovědi a přístup k novináři. Všem třem společnostem odeslal e-mail „novinář na volné noze“ Jindřich Vomáčka, který položil operátorům pět dotazů. Firmy tedy netušili, že jde o test, navíc nešlo o jejich známého novináře, takže je hodnocení v tomto směru objektivní,“ vysvětluje zadání testu David Havlíček ze serveru Tiskovky.info.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: tiskovky.info