Modrou zónu České spořitelny navštívilo 6 245 lidí Návštěvníci festivalu Colours of Ostrava provedli během čtyř festivalových dní 5 052 výběrů ze dvou mobilních bankomatů České spořitelny v celkovém objemu 6 211 400 Kč. Česká spořitelna připravila pro své klienty 20% akční slevu na vstupném, kterou využilo 2 026 klientů. Cena vstupenek se během této akce pohybovala od 1 790 Kč do 1 990 Kč a každý klient tak na vstupném ušetřil 358 Kč až 398 Kč v závislosti na tom, jak dlouho před začátkem festivalu vstupenku koupil. Celkem festival navštívilo přes 33 tisíc lidí, 6 245 z nich pak přišlo i do Modré zóny České spořitelny.
„Jako generální partner jsme chtěli podpořit skvělou atmosféru festivalu a také přinést nějaké výhody našim klientům. Do naší Modré zóny plné her a zábavy zavítala téměř pětina všech návštěvníků a více než dva tisíce našich klientů využilo 20% slevu na vstupném, což dokazuje, že se náš záměr podařil,“ řekl Tomáš Kolář, ředitel odboru korporátní marketing a sponzoring České spořitelny.
V Modré zóně České spořitelny mohli návštěvníci festivalu využít řadu zajímavých aktivit. Více než 1 100 lidí si nechalo udělat airbrush tetování, asi 2 600 lidí si vyrobilo vlastní odznak, více než 2 500 lidí si vyzkoušelo jízdu na býkovi, taneční workshop a fotokoutek a soutěžilo o herní konzoli Nintendo Wii U. Česká spořitelna také svým klientům rozdala 7 volných vstupenek na svém facebookovém profilu https://www.facebook.com/ceskasporitelna.
autor: Tisková zpráva