„Potvrdil se náš předpoklad, že službu SMS jízdenek by mohla uvítat zejména mladší generace, která už si život nedovede představit bez každodenního využívání mobilních telefonů, a to nejen ke klasickému volání, ale též k posílání textových zpráv, fotografování, určování polohy, ovládání bankovního účtu, hledání v jízdních řádech nebo sledování internetu. Mezi tyto funkce dobře zapadá i úhrada jízdného v MHD,“ řekl ředitel DSZO Josef Kocháň.
DSZO zavedla používání SMS jízdenek od 1. července 2014. Prostřednictvím SMS lze koupit za 20 Kč přestupní jízdenku s dobou platnosti 40 minut nebo za 90 Kč 24hodinovou celosíťovou jízdenku nebo za 45 korun 24hodinovou celosíťovou zlevněnou jízdenku. „Jednoznačně největší zájem je o 40minutové jízdenky. Těch celosíťových se prodává měsíčně jen asi 60–80 kusů,“ upřesnil vedoucí dopravního úseku Pavel Nosálek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
MHD , sms jízdenky , Zlín , Otrokovice , DSZO
autor: Tisková zpráva
Jak se postavíte k výsledku voleb?
Budete respektovat vůli voličů a dáte šanci sestavit vládu tomu, kdo volby vyhraje? Řeší se teď třeba jmenování Babiše, který je trestně stíhaný, ale jestli to lidem nevadí a zvolí ho, neměl by dostat šanci sestavit vládu? A byl byste pro, aby trestně stíhaný člověk nemohl kandidovat? Třeba mě by to...
Další články z rubriky

16:14 Správa železnic: Poradenský tým pro vysokorychlostní PPP projekt je kompletní
Správa železnic dnes oznámila, že skončil výběr všech odborných poradců pro PPP projekt vysokorychlo…
- 11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu
- 7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů