„ČT art si za rok a půl své existence našel pevné místo na českém televizním trhu, ale i mezi ostatními obdobně zaměřenými stanicemi v Evropě. Sledují jej převážně vysokoškolsky vzdělaní lidé, kteří výrazně oceňují zejména takové vlastnosti pořadů, jako jsou originalita a potenciál diváka zaujmout. To jsou důležité faktory, které sledujeme u všech vysílaných formátů, u kulturního kanálu jsou nicméně nejsilnější,“ říká generální ředitel České televize Petr Dvořák a dodává: „Je to pro nás podstatný ukazatel toho, že jsme se vydali správným směrem a daří se nám alespoň z části naplňovat potřeby náročného kulturního publika.“
Hodnocení originality pořadů ČT art bylo v loňském roce nejvyšší ze všech stanic České televize, dosáhlo pětasedmdesáti procent ze sta možných, zaujetí pořady pak bylo u diváků ještě o tři procentní body vyšší. Další hodnotou, kterou Česká televize sleduje, je spokojenost. Pořadem s nevyšším koeficientem v tomto parametru, 9,2 na desetistupňové škále, se stal premiérový hudební cyklus Devět symfonií Antonína Dvořáka. Nadprůměrně spokojeni byli diváci také se zpravodajskou relací Události v kultuře, která oproti loňsku navíc zdvojnásobila své publikum, a s cykly Na plovárně či s premiérovou řadou Šumných stop. Dosud nejsledovanějším pořadem na ČT art je dokument Freddie Mercury: Příběh.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.


