Bojovat s nimi se Prametu daří i díky každoroční investici zhruba 25 milionů korun do výzkumu a vývoje.
Falzifikáty nejsou pouze záležitostí Číny a dalších asijských zemí. Právě naopak, vyskytují se i na trzích, kde by to zákazník neočekával. „S falzifikáty jsme se aktuálně setkali v Polsku, České republice i na Slovensku. O těchto padělcích jsme se dozvěděli od obchodních partnerů i ze strany našich poboček,“ říká Ing. Petr Beneš, MBA, generální ředitel společnosti Pramet. „Vesměs se jednalo o již použité soustružnické a frézovací destičky, které byly znovu upraveny a vydávány za nové. Šlo však také o produkty jiných výrobců, které se pouze nacházely v obalech naší značky“, dodává.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva