Za poslední dva roky se zájem o prohlídku pivovaru zdvojnásobil, k čemuž přispělo především otevření nového návštěvnického centra v roce 2010 a nové pojetí prohlídek vůbec, které bylo dokončeno na jaře roku 2012. Prohlídková trasa nyní prochází pivovarem, návštěvnickým centrem s prodejnou a kinosálem. Je rozšířena o nová zastavení, interaktivní panely a schémata týkající se výroby piva.
„Návštěvníci nyní mohou zavítat do ležáckého sklepa a seznámit se s expozicí zrání a ležení piva. Jsme rádi, že má veřejnost zájem nahlédnout sládkům z Nošovic pod pokličku a přesvědčit se, že Radegast vyrábíme jen z těch nejlepších surovin podle receptury, kterou mu před 40 lety vtiskl pan sládek Franzl,“ uvedl Ivo Kaňák, manažer pivovaru Radegast.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva