„Právě probíhá doba dovolených a tak je vcelku logické, že se lidé snaží získat informace o tom, jak co nejvýhodněji platit v zahraničí. V současné době je stále nejlevnější platit za zboží a služby platební kartou, protože platba u obchodníka je v zahraničí stejně jako u nás zdarma. Klient tedy neplatí žádné poplatky a nemusí nosit s sebou velký objem v hotovosti, což samozřejmě představuje menší riziko pro případ krádeže. Pro placení kartou hraje i fakt, že odpadá nutnost sledování kurzu, protože při platbách se pracuje s kurzem dne transakce, který je výhodnější než v běžných směnárnách,“ říká Pavla Hávová, tisková mluvčí ČSOB.
Jeden z častých dotazů se týká změn otevírací doby poboček během prázdnin. „ČSOB během letních měsíců mírně upravuje provoz několika méně vytížených poboček. Tyto pobočky mají během poledne v červenci a srpnu hodinovou pauzu, kterou obvykle v průběhu celého roku standardně nemívají. Aktuální informace jsou zveřejněny na našich webových stránkách,“ dodává Martin Jarolím, výkonný ředitel Řízení pobočkové sítě pro retail ČSOB.
Infolinku ČSOB mohou klienti využívat nepřetržitě na bezplatném telefonním čísle 800 300 300 (pro volání ze zahraničí +420 495 800 137).
Témata letních hovorů na Infolince a jejich řešení shrnují následující odstavce.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva