Celkově skončil přeregistrační termín k 30. 6. 2015 pro VZP velkým úspěchem, pokles počtu klientů činí letos pouhých 6 678 (rozdíl mezi nově příchozími a odchozími). Ve srovnání s loňským a předloňským rokem jde o mnohonásobně lepší výsledek. VZP zaznamenala v posledních dvou letech také největší příliv klientů. Od jiných zdravotních pojišťoven k ní přešlo celkem 77 377 klientů, což je téměř dvakrát více než za předchozí tři roky dohromady.
Pro pojišťovnu, která tak zůstává suverénně nejsilnějším hráčem na trhu, je to důkaz, že vnímání veřejnosti se začíná obracet. Obraz VZP, poškozovaný dlouhodobě sérií negativních kampaní, se v očích lidí zaslouženě zlepšuje.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva