Rodinné stříbro Ústeckého kraje – vzácnost, kterou ochraňujeme

22.03.2017 18:36

Už od roku 2016 se 27 významných akcí může pyšnit titulem Rodinné stříbro Ústeckého kraje. Od letošního roku Ústecký kraj má pro své stříbro i nové logo a grafiku. Nový vizuální styl byl inspirován heslem „Vzácnost, kterou ochraňujeme“. Jen v loňském roce na všechny akce, které patří do rodinného stříbra, zavítalo zhruba 524 tisíc návštěvníků a do jejich přípravy se zapojilo téměř dva a půl tisíce lidí.

Rodinné stříbro Ústeckého kraje – vzácnost, kterou ochraňujeme
Foto: Ústecký kraj
Popisek: Ústecký kraj, logo.

Rodinné stříbro Ústeckého kraje je od roku 2016 samostatným bodem v krajském rozpočtu. Pro letošní rok bylo mezi partnery akce rozděleno celkem 9 milionů korun.

„Musím přiznat, že jsme velmi pečlivě vybírali, kdo všechno do projektu bude zařazen. Nakonec jsme zvolili právě těchto 27 partnerů. Nejde jen o akce, které se konají jednou do roka, máme tam i projekty, na kterých se pracuje po celý rok, například Krušnohorská bílá stopa nebo turistické značení u Klubu českých turistů.  Pro organizátory je to ovšem také i velký závazek. Každoročně musí dokazovat, že právě oni si zaslouží být zařazeni do našeho rodinného stříbra,“ uvedl hejtman Ústeckého kraje Oldřich Bubeníček, který se osobně také většiny akcí každoročně i s rodinou zúčastňuje.  

Nové logo Rodinného stříbra Ústeckého kraje, které symbolizuje jakousi srdcovou záležitost a koresponduje tak s heslem „Vzácnost, kterou ochraňujeme“, je dílem grafického týmu Kamila Sopka z Chomutova. Jeho práci si Ústecký kraj již vyzkoušel při přípravě kompletní grafiky Olympiády dětí a mládeže, která se v našem kraji konala vloni. Logo ODM 2016 bylo také oceněno titulem Zlatý středník a Českým olympijským výborem zvolena jako jedno z nejúspěšnějších log v historii ODM.

Veřejnost se s novým logem již může setkat na webových stránkách Ústeckého kraje či samotných akcí, které do programu rodinného stříbra patří. Letošní partneři programu jej také již využívají na svých tiskovinách a dalších materiálech pro propagaci.

Na jaře letošního roku je také připravena kampaň jejíž součástí budou nejen tradiční kanály v tištěných i elektronických médiích, ale také hlavně na sociální sítě. Tedy krajský facebook a nově také Instagram Ústeckého kraje.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Andrej Babiš byl položen dotaz

dobrý den, sdělte prosím, jak to bylo:

viz: https://aeronet.cz/news/sok-pred-vanoci-vsechno-je-jinak-podle-dokumentu-hlasovala-pro-globalni-kompakt-cela-ceska-vlada-nikdo-se-nezdrzel-hlasovani-a-nikdo-nebyl-proti-ministr-zahranici-tomas-petricek-rekl/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Policie ČR: Přidělování bytů - obvinění 6 osob

22:04 Policie ČR: Přidělování bytů - obvinění 6 osob

Kriminalisté Národní centrály proti organizovanému zločinu služby kriminální policie a vyšetřování (…