SČS: Spokojený zákazník Jihomoravského kraje

27.11.2017 17:54

27. listopadu 2017 byly slavnostně vyhlášeny výsledky a 12 podnikatelům předáno ocenění Spokojený zákazník Jihomoravského kraje 2017. Ocenění firmy převzaly z rukou hejtmana Jihomoravského kraje pana JUDr. Bohumila Šimka.

SČS: Spokojený zákazník Jihomoravského kraje
Foto: konzument.cz
Popisek: Sdružení českých spotřebitelů - logo

Ocenění Spokojený zákazník Sdružení českých spotřebitelů vyjadřuje, že podnikatel, který jej získal, poskytuje služby v oboru svého podnikání v souladu s očekáváním spotřebitele a že naplňuje nejen požadavky dané platnými obecně závaznými právními předpisy, ale že má při poskytování služeb či při uvádění výrobků na trh dostatečně srozumitelně deklarovánu jakost a spolehlivost těchto služeb či výrobků a také, že své služby poskytuje spotřebitelům na odpovídající odborné a profesionální úrovni.

Toto ocenění se uděluje na dva roky a jeho cílem je ukázat v různých oborech pozitivní přístup podnikatelů na místní úrovni k otázkám spojeným s kultivací trhu a prosadit i vnímání ochrany spotřebitele jako nedílné součásti regionální politiky a aktivit spadajících do působnosti regionální a místní samosprávy, neboť důvěra a spokojenost spotřebitelů na místní úrovni by měla být vnímána v mnohem větší míře i jako jeden z nástrojů ke zvýšení úrovně hospodářské a sociální soudržnosti v daném regionu a kraji. 

Cena Spokojený zákazník byla letos v Jihomoravském kraji předána již pošestnácté  a finančně ji podpořil i Jihomoravský kraj samotný. „Jsme velmi rádi, že do hodnocení a práce odborných komisí se zapojují nejen spotřebitelé, ale právě i zástupci místních a podnikatelských samospráv, a že se takto zaměřenou podporou daří přispívat i k mnohem vyváženějšímu rozvoji jednotlivých územních obvodů kraje a ČR“ říká místopředseda Správní rady SČS Ing. Libor Novák a dodává „Na základě zhodnocení stávající úrovně ochrany spotřebitele na celostátní a regionální úrovni dospělo SČS k závěru, že ustavení platformy pro spolupráci zástupců regionálních a místních samospráv, orgánů státní správy (dozoru, kontrol, inspekcí) působících v regionu a zástupců podnikatelských samospráv a dalších nevládních organizací působících v oblasti ochrany spotřebitele ve formě Odborné komise pro ochranu spotřebitele na regionální úrovni je užitečná věc.“

Odborná komise pro ochranu spotřebitele byla v Jihomoravském kraji ustavena v roce 2002 a jejím předsedou je v současnosti Jan Grois, MBA, místostarosta města Znojmo a člen zastupitelstva Jihomoravského kraje. 

Odborná komise pro ochranu spotřebitele Jihomoravského kraje rovněž projednala a schválila seznam  uvedených podnikatelských subjektů, kterým bylo ocenění Sdružení českých spotřebitelů v letošním roce uděleno. Bližší informace o metodice udělování ceny, o kategoriích, v nichž je vyhlašována, a také další bližší informace k ceně jsou uvedeny na adrese ZDE.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Ing. Taťána Malá byl položen dotaz

znásilnění

Dobrý den, prý pro novou definici znásilnění hlasovalo 169 poslanců. A co ten zbytek? To byl někdo proti? Zajímalo by mě kdo. A ještě víc by mě zajímalo, jak to bude vypadat v praxi. Jak bude oběť prokazovat, že říkala ne? A zvyšují se s novelou i tresty za znásilnění, protože když občas slyším o ně...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

DPP má svůj první průjezdný lakovací box pro vícečlánkové tramvaje

19:15 DPP má svůj první průjezdný lakovací box pro vícečlánkové tramvaje

Dopravní podnik hl. m. Prahy (DPP) v Opravně tramvají v Ústředních dílnách v Hostivaři uvedl do prov…