SPVR: Primátor Hudeček rozjel kampaň na reklamních nosičích JCDecaux

24.09.2014 11:35 | Zprávy

Jediné firmy, která vydělá na nových Pražských stavebních předpisech.

SPVR: Primátor Hudeček rozjel kampaň na reklamních nosičích JCDecaux
Foto: Hans Štembera
Popisek: Tomáš Hudeček

Nikoliv překvapivě se nyní Hudečkova předvolební kampaň objevila na reklamních nosičích společnosti JCDecaux. Primátor Hudeček tak živí spekulace o oboustranně výhodné spolupráci mezi ním a touto francouzskou společností, která se má díky němu stát dominantním poskytovatelem venkovní reklamy v Praze.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

školství

Co pro lepší financování školství a vůbec zlepšení jeho úrovně a modernizaci udělalo ANO? Teď jste v 4 roky v opozici, ale předtím jste nebyli. A máte snad dojem, že tu problémy vznikly až teď? A jaký je tedy váš plán do budoucna, protože je dost možné, že zas budete ve vládě. Máte tak nějaké konkré...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

FNUSA: Naši zdravotníci vyšetřovali na Festivalu zdraví

22:33 FNUSA: Naši zdravotníci vyšetřovali na Festivalu zdraví

Velkou preventivní akcí v Brně odstartovat třítýdenní Festival zdraví. Zájemcům přináší nejen preven…