SPVR: Primátor Hudeček rozjel kampaň na reklamních nosičích JCDecaux

24.09.2014 11:35

Jediné firmy, která vydělá na nových Pražských stavebních předpisech.

SPVR: Primátor Hudeček rozjel kampaň na reklamních nosičích JCDecaux
Foto: Hans Štembera
Popisek: Tomáš Hudeček

Nikoliv překvapivě se nyní Hudečkova předvolební kampaň objevila na reklamních nosičích společnosti JCDecaux. Primátor Hudeček tak živí spekulace o oboustranně výhodné spolupráci mezi ním a touto francouzskou společností, která se má díky němu stát dominantním poskytovatelem venkovní reklamy v Praze.

Připomeňme, že pražský primátor Tomáš Hudeček prosazuje proti vůli drtivé většiny zastupitelů nové Pražské stavební předpisy, které mimo jiné likvidují veškerou venkovní reklamu v Praze s výjimkou právě francouzské společnosti JCDecaux.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

inflace

jeden z posledních vašich slibů byl, že inflace klesne. A zase jste se hodně mýlil, inflace v České republice stoupá!! jak je to možné?? Stát vám platí 14 poradců, mezi nimi Křečka, to ani on nevěděl že inflace a ceny budou neustále stoupat?? Tak k čemu tam vlastně všichni jste ???

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

CzechTourism: Lázně loni přivítaly téměř milion hostů, letošní sezóna se právě rozjíždí

22:08 CzechTourism: Lázně loni přivítaly téměř milion hostů, letošní sezóna se právě rozjíždí

Celkem 926 tis. hostů loni zamířilo do některého z tuzemských lázeňských ubytovacích zařízení (LUZ).…