SPVR: Primátor Hudeček rozjel kampaň na reklamních nosičích JCDecaux

24.09.2014 11:35 | Zprávy

Jediné firmy, která vydělá na nových Pražských stavebních předpisech.

SPVR: Primátor Hudeček rozjel kampaň na reklamních nosičích JCDecaux
Foto: Hans Štembera
Popisek: Tomáš Hudeček

Nikoliv překvapivě se nyní Hudečkova předvolební kampaň objevila na reklamních nosičích společnosti JCDecaux. Primátor Hudeček tak živí spekulace o oboustranně výhodné spolupráci mezi ním a touto francouzskou společností, která se má díky němu stát dominantním poskytovatelem venkovní reklamy v Praze.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

JUDr. Jindřich Rajchl byl položen dotaz

Vážený pane poslanče

snaha vypovědět či přeprodat F-35 z programového prohlášení vypadla, proč? Vy s tím souhlasíte? Petr Kryl

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministerstvo spravedlnosti: České soudy práva biologického otce neporušily

19:15 Ministerstvo spravedlnosti: České soudy práva biologického otce neporušily

Evropský soud pro lidská práva v rozsudku Kyrian proti ČR shledal, že české soudy neporušily právo b…