SPVR: Primátor Hudeček rozjel kampaň na reklamních nosičích JCDecaux

24.09.2014 11:35 | Zprávy

Jediné firmy, která vydělá na nových Pražských stavebních předpisech.

SPVR: Primátor Hudeček rozjel kampaň na reklamních nosičích JCDecaux
Foto: Hans Štembera
Popisek: Tomáš Hudeček

Nikoliv překvapivě se nyní Hudečkova předvolební kampaň objevila na reklamních nosičích společnosti JCDecaux. Primátor Hudeček tak živí spekulace o oboustranně výhodné spolupráci mezi ním a touto francouzskou společností, která se má díky němu stát dominantním poskytovatelem venkovní reklamy v Praze.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jana Zwyrtek Hamplová byl položen dotaz

Demokracie

Nebylo by popření principů demokracie spíš to, kdyby se kdokoliv třeba i kapela nemohla většinově rozhodnout, kdo v ní být může a kdo ne? Tímto se jí nezastávám, jen nesouhlasím s tím co tvrdíte, že tím nabourávají demokracii nebo snad porušují LZPS.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ústavní soud: Souhlas opatrovnického soudu k podání žaloby nezletilým

19:28 Ústavní soud: Souhlas opatrovnického soudu k podání žaloby nezletilým

Civilní soudy automaticky vyžadovaly souhlas opatrovnického soudu k podání žaloby, kterou se nezleti…