SPVR: Primátor Hudeček rozjel kampaň na reklamních nosičích JCDecaux

24.09.2014 11:35 | Zprávy

Jediné firmy, která vydělá na nových Pražských stavebních předpisech.

SPVR: Primátor Hudeček rozjel kampaň na reklamních nosičích JCDecaux
Foto: Hans Štembera
Popisek: Tomáš Hudeček

Nikoliv překvapivě se nyní Hudečkova předvolební kampaň objevila na reklamních nosičích společnosti JCDecaux. Primátor Hudeček tak živí spekulace o oboustranně výhodné spolupráci mezi ním a touto francouzskou společností, která se má díky němu stát dominantním poskytovatelem venkovní reklamy v Praze.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Ing. Libor Turek, Ph.D. byl položen dotaz

Kam mizí všechny peníze?

Na jednu stranu váš předseda tvrdí, jak se Blažkovi podařilo získat pro stát miliardu a prezentuje to jako úspěch, na druhou stranu ale pořád tvrdíte, jak stát nemá peníze – na navýšení platů, na důchody a vůbec. Tak jak to teda s tou finanční kondicí státu je? Navíc jste zvýšili i daně, vybrali víc...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

AOPK ČR: Hledáme nejlepší fotky pro putovní výstavu

13:33 AOPK ČR: Hledáme nejlepší fotky pro putovní výstavu

Rok 2026 bude pro České středohoří mimořádný. Uplyne 50 let od vyhlášení chráněné krajinné oblasti, …