Je to neustále modernizované IT vybavení, kvalitní lektorský sbor i doprovodné školní aktivity. Ačkoli se zdá, že škol s IT obory je mnoho a v posledních letech rostou jako houby po dešti, kvalita výuky odborných předmětů mnohdy založená právě na vybavení, je dle zástupců vzdělávací instituce na velmi nízké úrovni. Rozdíly v kvalitě IT oborů jsou stále značné. I proto zakoupila škola s novým školním rokem 2014/2015 sadu nových výkonných počítačů. Plně vybavených má 8 učeben.
Informační technologie mají dnes na trhu práce jednoznačně přední místo. V žebříčku nejžádanějších oborů na pracovním trhu se ujímají 2. místa v počtu volných pracovních pozic. Řada středních škol proto otevírá obory s názvem „informační technologie“ mnohdy s jediným cílem: nalákat studenty. To by nebylo ani tak od věci, kdyby byly tyto obory kvalitní.
„Důležitým, nikoliv však jediným, předpokladem kvalitní výuky je materiální zázemí, které škola nabízí. Výuka na úrovni není prostě bez kvalitního vybavení možná,“ míní ředitel Soukromé střední školy výpočetní techniky na pražském Proseku Martin Vodička a ihned uvádí příklad: „Po několikáté jsme zaznamenali studenty, kteří na naši školu přestoupili s tím, že je výuka v IT oboru na předcházející škole neuspokojovala i přes slušný prospěch. V odborné výuce totiž absolvovali například dílny. Učili se svářet nebo při výuce nemohli využívat software, protože škola neměla dost výkonné počítače.“
Studenti souhlasí

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva