Už v jarních měsících vyrazili do terénu geodeti, aby pořídili podrobné zaměření terénu. V rámci zpracování studie proveditelnosti Nového železničního spojení Drážďany – Praha probíhá sběr potřebných informací, mezi které patří i pořízení geodetických podkladů. Jde o zpracování jednoho ze základních podkladových materiálů umožňujících nejen návrh samotné trasy, ale i jejího začlenění do okolí. Slouží také pro další vyhodnocování, následnou přípravu nebo projednávání s veřejností. Nejedná se o vytyčování vlastní stavby.
Geodetické práce budou probíhat v terénu i ve druhé polovině tohoto roku. Mapuje se výrazně širší území, než jaké zabere budoucí stavba. Umístění nové trati z pohledu stavebního zákona bude předmětem procesů spojených s územním plánováním a územním řízením. Územní řízení bude následovat po procesu EIA (dopad stavby na životní prostředí), jemuž se takto významná stavba nevyhne.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
doprava , železnice , Drážďany , TZ , správa železnic
autor: Tisková zpráva
Záhada daru
Zabývá se někdo otázkou, proč, když někdo chce darovat peníze státu, tak jde zrovna za ministrem spravedlnosti a ne třeba za ministrem financí nebo premiérem? A jak je možné, že se dary neprověřují a neschvaluje je minimálně celá vláda? Mně to celé zavání korupcí. Jak to vidíte vy? A ještě k tomu pů...
Další články z rubriky

22:03 MZV: Převzetí části pozůstalosti po Janu Masarykovi
Jan Lipavský převezme ve čtvrtek část pozůstalosti po československém ministru zahraničí Janu Masary…