V dopravní špičce už kapacita tří nástupišť narážela na své maximum. Zastavují zde regionální a dálkové spoje a více místa na nástupištích tak cestujícím přinese lepší komfort. Čtvrté nástupiště dlouhé 220 metrů, z nichž 118 metrů je zastřešeno, zároveň umožní přidat další spoje. Vede k němu podchod se schodištěm a bezbariérovou rampou.
Současně s novým nástupištěm dokončila zhotovitelná společnost Swietelsky Rail CZ napojení kolejiště a výhybek v depu kolejových vozidel a krčské trati do staničních kolejí. Před dvěma týdny zde už rovněž předala do užívání přes šest kilometrů kolejí číslo 9 až 17 s celkem 27 výhybkami. To umožní plynulejší průjezd vlakových souprav na hlavní nádraží.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
Rusko a pan Foldyna
Pane Foldyno, Vy jste nikdy neslyšel, jak vznikla Velká Rus, Sovětský svaz, kdo si rozdělil Evropu nejdříve s Hitlerem než SSSR Hitler podrazil? SSSR nás v roce 1968 nenapadl? Rusko si nevynucuje poslušnost sousedů vojenským napadením? Máte vůbec nějaké vzdělání? Nevypadá to tak.
Další články z rubriky

22:31 Moravskoslezský kraj: Stabilní obliba u turistů
Návštěvnost Moravskoslezského kraje se v prvním čtvrtletí letošního roku drží na podobné úrovni jako…
- 19:28 Ředitelství vodních cest: Nová čekací stání pro malá plavidla u plavební komory Dolánky na Vltavě
- 16:26 MHMP: Praha v pilotním programu letos rozdělí na podporu herního vývoje dva miliony korun
- 13:33 Celní správa: V kabině kamionu převážel řidič nebývale vysokou finanční částku
- 10:34 ČEZ Distribuce připojila do sítě za první kvartál 4219 výroben
- 10:28 43. ročník Kladenských dvorků láká na výtvarné umění, hudbu i slam poetry