„Pilotní převod považujeme za velmi úspěšný, tudíž ve svém konání pokračujeme.“ říká Petra Pavičová, manažerka společenské odpovědnosti T-Mobile, a dodává: „Společenskou odpovědnost považujeme i při této aktivitě za nesmírně důležitou, proto klienty převádíme postupně s ohledem na znevýhodněné skupiny – například seniory.“
Nyní elektronickou fakturu využívá téměř 800 tisíc zákazníků, T-Mobile se snaží své klienty motivovat k dalším převodům. Nejen, že je toto vyúčtování šetrné vůči životnímu prostředí (šetří papír, elektřinu, vodu i emise), zákazníci ho navíc mají v samoobsluze Můj T-Mobile (případně i v e-mailu) mnohem rychleji než tištěnou verzi ve schránce doma. Faktura je také velmi přehledná, není potřeba archivovat zbytečně papíry, šetří i místo a mnohým z klientů navíc ušetří každý měsíc ještě 19,15 Kč za papírovou verzi.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva