Pořad, ve kterém Zdeněk Pohlreich ukazuje široké využití grilu a učí své fanoušky, že vařit venku se dá skutečně za jakéhokoli počasí a v jakoukoli dobu, zaujal celkem 593 000 televizních diváků v cílové skupině Dospělí 15+ při podílu na trhu 20,76 %. Oblíbenost pořadů s tímto svérázným šéfkuchařem dokazuje i fakt, že se jedná o úspěch ve vysílacím čase pro něj netypickém. „Od 18.00 nasazuje pořad se Zdeňkem Pohlreichem Prima vůbec poprvé. Podíl na trhu prvního dílu Rozpal to, šéfe! byl vyšší, než byl průměrný share pořadů Šéf na grilu, Už dost, šéfe! i Vařte jako šéf. Od roku 2012 je to pořad s nejvyšším sharem v rámci těchto pořadů. O to víc nás tento úspěch těší,“ říká šéf programu Prima Group Roman Mrázek.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva