TV Prima: Rozpal to, šéfe! u diváku bodovalo

19.05.2014 17:31 | Zprávy

V neděli 18. 5. v 18.00 odvysílala televize Prima nový pořad s oblíbeným šéfkuchařem Zdeňkem Pohlreichem Rozpal to, šéfe! A start to byl úspěšný!

TV Prima: Rozpal to, šéfe! u diváku bodovalo
Foto: iprima.cz
Popisek: Loga TV Prima

Pořad, ve kterém Zdeněk Pohlreich ukazuje široké využití grilu a učí své fanoušky, že vařit venku se dá skutečně za jakéhokoli počasí a v jakoukoli dobu, zaujal celkem 593 000 televizních diváků v cílové skupině Dospělí 15+ při podílu na trhu 20,76 %. Oblíbenost pořadů s tímto svérázným šéfkuchařem dokazuje i fakt, že se jedná o úspěch ve vysílacím čase pro něj netypickém. „Od 18.00 nasazuje pořad se Zdeňkem Pohlreichem Prima vůbec poprvé. Podíl na trhu prvního dílu Rozpal to, šéfe! byl vyšší, než byl průměrný share pořadů Šéf na grilu, Už dost, šéfe! i Vařte jako šéf. Od roku 2012 je to pořad s nejvyšším sharem v rámci těchto pořadů. O to víc nás tento úspěch těší,“ říká šéf programu Prima Group Roman Mrázek.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. et Ing. Miloš Nový byl položen dotaz

Migranti

Kde berete tu jistotu, že migranti, kteří nám budou přiděleni pro nás nebudou hrozbou, že to tu pak nebude třeba jako v Německu nebo ve Francii? Vždyť my si vůbec nebudeme moc vybrat, koho zde chceme

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ČEZ v I. pololetí vydělal 16,5 mld. Kč

16:14 ČEZ v I. pololetí vydělal 16,5 mld. Kč

Provozní zisk před odpisy (EBITDA) energetické Skupiny ČEZ dosáhl v I. pololetí 73,9 miliardy korun,…