„Segment lahvového piva je ten, co nás momentálně drží nad vodou. U nás sice roste počet prodaných piv, ale pouze těch lahvových. V meziročním srovnání se jedná o více než 15 procentní nárůst. Prodej sudového klesl na minimum. Ale díky i za to, spousta jiných pivovarů je na tom ještě hůře,“ uvádí ředitel Měšťanského pivovaru Dudák Strakonice Dušan Krankus. „Ve Vimperku chceme otevřít novou pivovarskou prodejnu a přemýšlíme, že světlý ležák Klostermann budeme stáčet do plechovek,“ uvádí Krankus.
Na sociální síti Facebook vzbudila velký zájem nová reklamní kampaň s názvem Lok Lok Daun. Cíl byl jeden – ještě více v této době podpořit prodej našeho lahvového piva. „Doba dnes není jednoduchá a vypadá to, že to ještě nějakou dobu potrvá. Vždy platilo, že lépe se těžkosti překonávají s dobrou náladou, a tak jsme se pokusili tyto nedobré časy trochu odlehčit,“ uvádí ředitel.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
kampaň , pivo , Strakonice , TZ , Pivovar Dudák
autor: Tisková zpráva
jmenování premiéra
Dobrý den, sledoval jsem vás včera na CNN, kde jste se vyjadřoval k tomu, koho by prezident měl nebo neměl jmenovat premiérem. Jestli o tom rozhoduje prezident, tak k čemu jsou volby? Neměl by na základě výsledku dostat vítěz šanci sestavit vládu? Protože jestli ne, tak jsou podle mě zbytečné. A jes...
Další články z rubriky

7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil
Spotřebitelské ceny meziměsíčně vzrostly o 0,3 %. Tento vývoj byl ovlivněn zejména růstem cen v oddí…
- 22:42 Česká pošta: Zpráva o udržitelném rozvoji za rok 2024
- 19:44 SFŽP: O hrdinech zelené energie i spravedlivé transformaci
- 16:47 Ústavní soud: K právním okolnostem aktivního ukončení života
- 13:43 Nadace ČEZ: Osvětlení přechodu zvýší bezpečnost chodců v Lázních Bohdaneč
- 10:46 DPP: Stanice metra Libuš na trase D dostala výtvarnou podobu