V boji s koronavirem vítězí Dudák na lahve

20.03.2021 22:30

Strakonický pivovar se statečně pere se současnou koronakrizí. Představil nápaditou pivovarskou kampaní Lok Lok Daun a protože v meziročním srovnání prodal asi o 12 procent více piva v lahvích, soustředí se teď i více na tento segment trhu. Do skla bude stáčet pivní speciály, ten Velikonoční, který pivovar uvedl na trh ve středu 17.března, se prodává i v maloobchodní síti.

V boji s koronavirem vítězí Dudák na lahve
Foto: Pivovar Dudák
Popisek: Pivovar Dudák, logo

„Segment lahvového piva je ten, co nás momentálně drží nad vodou. U nás sice roste počet prodaných piv, ale pouze těch lahvových. V meziročním srovnání se jedná o více než 15 procentní nárůst. Prodej sudového klesl na minimum. Ale díky i za to, spousta jiných pivovarů je na tom ještě hůře,“ uvádí ředitel Měšťanského pivovaru Dudák Strakonice Dušan Krankus. „Ve Vimperku chceme otevřít novou pivovarskou prodejnu a přemýšlíme, že světlý ležák Klostermann budeme stáčet do plechovek,“ uvádí Krankus.

Na sociální síti Facebook vzbudila velký zájem nová reklamní kampaň s názvem Lok Lok Daun. Cíl byl jeden – ještě více v této době podpořit prodej našeho lahvového piva. „Doba dnes není jednoduchá a vypadá to, že to ještě nějakou dobu potrvá. Vždy platilo, že lépe se těžkosti překonávají s dobrou náladou, a tak jsme se pokusili tyto nedobré časy trochu odlehčit,“ uvádí ředitel.

Anketa

Uškodí ODS odchod Pavla Novotného?

5%
18%
hlasovalo: 9931 lidí

Vůbec poprvé stočí tento týden pivovarští svůj speciál do třetinkových lahví. Půjde o zelené Velikonoční pivo, které se bude poprvé prodávat jinde, než v Pivovarské prodejně. „Zájemci si ho budou moci koupit i ve vybraných prodejnách Jednoty. V podobném trendu bychom rádi pokračovali i s ostatními speciály,“ říká Krankus.

Pivovarští jsou také velice spokojení se svojí Pivovarskou prodejnou, která v nové podobě stojí již tři roky před pivovarem. Každý den se zde prodá zhruba 5000 lahví piva, aktuálně je to ještě asi o 15 procent více, než loni. „Celkově tu prodáme asi třetinu všech lahvových piv, které ve Strakonicích stočíme. Chtěli bychom takovou prodejnu otevřít ve Vimperku, což je město, kde má pití strakonického piva bohatou tradici a je také branou Šumavy, na kterou se v našem pivovaru specializujeme. Aktuálně ve Vimperku hledáme vhodné místo a budeme rádi za tipy,“ uvádí ředitel.

Protože prodej sudového piva klesl téměř na nulu, v Dudáku přemýšlí, že by stáčeli pivo do plechu. „Zatím jsou to plány. Vybrali jsme jeden druh piva a děláme grafické návrhy. Nejdůležitější je také jednání s firmou, která má stáčecí linku, kde je přetlak zájemců,“ vysvětluje Krankus.

Českému gastrooboru ředitel přeje aby se po překonání krize rychle znovu nadechl. „Opět přinášel potěšení všem, kdo chtějí zajít na dobré točené pivo. My jsme pivovar, který si vždy zakládal na tom, že prodává více piva v sudech, než v lahvích. Česká hospoda je pojem a posezení s přáteli se úplně nedá nahradit konzumací lahvového piva doma,“ uzavírá.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Mgr. Jaroslav Bžoch byl položen dotaz

migrační pakt

Nepřijde vám divné, že se o migračním paktu hlasovalo těsně před volbami? A bude tedy ještě po volbách něco změnit nebo je to už hotová věc? Taky by mě zajímalo, nakolik se nás týká, protože Rakušan tvrdí, že tu máme uprchlíky z Ukrajiny, takže nebudeme muset přijímat další ani se nebudeme muset vyp...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Český statistický úřad: Důvěra spotřebitelů i podnikatelů v ekonomiku dále roste

13:21 Český statistický úřad: Důvěra spotřebitelů i podnikatelů v ekonomiku dále roste

Souhrnný indikátor důvěry (indikátor ekonomického sentimentu), vyjádřený bazickým indexem, se mezimě…