Jak podtrhuje obchodní a marketingový ředitel společnosti GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries Vladimír Vavřich, od začátku roku se prodalo tohoto nápoje více než milion kusů v půl litrovém balení. Zajímavostí určitě je, že trh vodek v retailu rostl v objemu od začátku roku, tedy za první pololetí, o 8,4% a Blend 42 vodka narostla o 32%. Podíl na trhu narostl o 21,7% na 12,2 % a je tak druhou nejprodávanější vodkou na českém trhu.
K tomu, aby oslovila i mladší generaci, by měl přispět právě nový design lihoviny. Jak se povedl, to mohou zákazníci zhodnotit už nyní v srpnu, kdy je termín uvedení vodky v novém hávu na trh.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva