Jak podtrhuje obchodní a marketingový ředitel společnosti GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries Vladimír Vavřich, od začátku roku se prodalo tohoto nápoje více než milion kusů v půl litrovém balení. Zajímavostí určitě je, že trh vodek v retailu rostl v objemu od začátku roku, tedy za první pololetí, o 8,4% a Blend 42 vodka narostla o 32%. Podíl na trhu narostl o 21,7% na 12,2 % a je tak druhou nejprodávanější vodkou na českém trhu.
K tomu, aby oslovila i mladší generaci, by měl přispět právě nový design lihoviny. Jak se povedl, to mohou zákazníci zhodnotit už nyní v srpnu, kdy je termín uvedení vodky v novém hávu na trh.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: Tisková zpráva
To jako celou EK a vůbec celou EU řídí jeden člověk?
Vy tvrdíte, aspoň jsem si to zde přečetla, že podle vaší frakce by Ursula von der Leyen měla skončit, aby se Brusel vrátil nohama na zem a pracoval pro občany, ne proti nim. To její odvolání ovlivní celé fungování a politiku EU, které, souhlasím s vámi, je třeba změnit?
Další články z rubriky

7:23 Úřad vlády: Rozvodová novela posiluje ochranu ohrožených dětí
Odborníci se shodli, že tzv. rozvodová novela je klíčový a žádoucí krok k posílení ochrany dětí a mo…