Vodka 42 Blended mění název i design

02.08.2014 18:17 | Zprávy

Vodka 42 Blended se přejmenovala na BLEND 42 a dostala nový šat. Oděla se do moderního, čistého a jednoduchého hávu, aby se přiblížila více mladým spotřebitelům ve věku nad dvacet let. Nový design vzešel z dílny grafického studia Cocoon Group.

Vodka 42 Blended mění název i design
Foto: Granette & Starorežná Distilleries
Popisek: Granette & Starorežná Distilleries

Jak podtrhuje obchodní a marketingový ředitel společnosti GRANETTE & STAROREŽNÁ Distilleries Vladimír Vavřich, od začátku roku se prodalo tohoto nápoje více než milion kusů v půl litrovém balení. Zajímavostí určitě je, že trh vodek v retailu rostl v objemu od začátku roku, tedy za první pololetí, o 8,4% a Blend 42 vodka narostla o 32%. Podíl na trhu narostl o 21,7% na 12,2 % a je tak druhou nejprodávanější vodkou na českém trhu.

K tomu, aby oslovila i mladší generaci, by měl přispět právě nový design lihoviny.  Jak se povedl, to mohou zákazníci zhodnotit už nyní v srpnu, kdy je termín uvedení vodky v novém hávu na trh.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Tisková zpráva

Nový zákon o výživném

Dobrý den, paní senátorko. Já vím, že vy jste byla proti tomu novému zákonu, ale prý prošel. Dá se někde zjistit, kdo ho vlastně navrhl a kdo pro něj hlasoval? Přijde mi úplně šílené, že něco takového mohlo projít, když postiženými budou ti nejslabší, jako jsou děti. A budete vy sama usilovat o zruš...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hospodářská komora: Základní priorita - posílení ekonomiky, ne lepení děr v rozpočtech

13:21 Hospodářská komora: Základní priorita - posílení ekonomiky, ne lepení děr v rozpočtech

Evropská komise dnes zveřejní návrh nového sedmiletého evropského rozpočtu.