Volební vysílání vyvolalo rekordní zájem diváků o zpravodajský kanál ČT24

14.01.2013 21:23 | Zprávy

Zpravodajský kanál ČT24 se stal v sobotu díky volebnímu vysílání k prezidentským volbám druhou nejsledovanější televizní stanicí a dosáhl svého historického maxima v podílu na sledovanosti (share). ČT24 dosáhla celodenního podílu 17,59 % v cílové skupině diváků 15+, což byl ten den druhý nejlepší výsledek mezi TV stanicemi a absolutně nejvyšší podíl na sledovanosti od zahájení měření vysílání kanálu ČT24 v roce 2006.

Volební vysílání vyvolalo rekordní zájem diváků o zpravodajský kanál ČT24
Foto: ČT
Popisek: Nové logo České televize

Divácký zájem o sobotní vysílání kanálu ČT24 přispěl i k výrazně nadprůměrnému podílu celé České televize na sledovanosti u diváků nad 15 let. Tento podíl byl 41,23 %.

"Sobotní volební vysílání mezi 13:30 a 19:00 na ČT24 sledovalo v průměru 9,7 % diváků, což je 842 000 diváků v absolutním počtu při podílu na publiku, tj. share 33,32 %. Protože se jedná o dlouhý časový úsek, je vedle průměrných čísel významný i zásah pořadu. Alespoň tři minuty sledovalo volební studio 2 819 000 dospělých. Nejsledovanější byla rozhodující hodina mezi 16:00 a 17:00, kdy se na pořad dívalo v průměru 1 milion 134 tisíc diváků při podílu na publiku 43,11 %," vysvětluje Renata Týmová, vedoucí Výzkumu programu a auditoria České televize.

V neděli dosáhly mimořádných čísel pořady Události a Otázky Václava Moravce, které překonaly rekord sledovanosti minulého týdne. V průměru první část, s finalisty prezidentské volby Karlem Schwarzenbergem a Milošem Zemanem, sledovalo 919 tisíc dospělých (share 36,89 %).

Nejsledovanějším pořadem České televize letošního roku zůstává Prezidentská superdebata. Více než dvouhodinovou superdebatu vysílanou ve čtvrtek 10. ledna od 20:00 živě na kanálech ČT1 a ČT24 sledovalo celkem 1 milion 696 tisíc dospělých (rating 19,4 %) při podílu na publiku (share) 42,84 %. Debata zasáhla (získala alespoň tříminutovou kontinuální sledovanost) 2 miliony 811 tisíc dospělých diváků.

Daniela Němcová, ředitelka Komunikace a marketingu České televize

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

David Smoljak byl položen dotaz

Co by teda měla ČR a EU udělat?

Jak zajistit spravedlivý mír a jak Ukrajině garantovat bezpečnost? Mluví o tom dost politiků, ale já upřímně nevím, co má být tou garancí? Spravedlivý mír chápu, jen se tedy obávám, že k němu asi nedojde. USA chce kapitulaci Ukrajiny a EU proto spravedlivý (ani jiný) mír nedělá nic.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Liberální institut: Výzva k deregulaci a posílení konkurenceschopnosti

16:13 Liberální institut: Výzva k deregulaci a posílení konkurenceschopnosti

Dokument vyzývá k akci a nastiňuje konkrétní návrhy na snížení regulační zátěže v Evropě a oživení j…