Workshop AČRA MK „Pohled za horizont“: Prezentovalo se „pépéčko“ a inovace výzkumu

26.09.2014 19:44 | Zprávy

lenové Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace i hosté se opět sešli nad aktuálními tématy v Parkhotelu Popovičky: Product placement je již standardním komunikačním nástrojem, ale jak ho nedělat špatně? V čem je PP pro značky a reklamní komunikaci přínosem?

Workshop AČRA MK „Pohled za horizont“: Prezentovalo se „pépéčko“ a inovace výzkumu
Foto: AČRA MK
Popisek: Jan Tuček (STEM/MARK)

Případové studie těch nejznámějších realizací z našich i zahraničních médií prezentoval v první části tradičního workshopu Asociace českých reklamních agentur Štěpán Wolde z TV Óčko. Jan Tuček a Jan Feit ze STEM/MARK se ponořili do tématu validity a inovace současných výzkumů, které jsou v prostředí silných mediálních turbulencí čím dál více potřebnějším základem všech mediálních a kreativních komunikačních strategií.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Mgr. Vít Rakušan byl položen dotaz

Co přesně byste nyní udělal jinak?

V čem jste podle vás byli málo odvážní? A nemyslíte, že řadu voličů mohl odradit i ten váš boj s dezinformacemi, za který jste schovávali podle mě spíše jen snahu umlčet jiný názor? Nebo jinak, co jste udělali pro svobodu slova, a proto, aby se lidé nebáli říkat své názory nahlas, což se děje?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Pražské služby: Popeláři jsou připraveni na vánoční a novoroční svoz odpadu

22:33 Pražské služby: Popeláři jsou připraveni na vánoční a novoroční svoz odpadu

Konsorcium Pražské odpady 2016–2025, které tvoří Pražské služby spolu s dalšími společnostmi, zajist…