Workshop AČRA MK „Pohled za horizont“: Prezentovalo se „pépéčko“ a inovace výzkumu

26.09.2014 19:44 | Zprávy

lenové Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace i hosté se opět sešli nad aktuálními tématy v Parkhotelu Popovičky: Product placement je již standardním komunikačním nástrojem, ale jak ho nedělat špatně? V čem je PP pro značky a reklamní komunikaci přínosem?

Workshop AČRA MK „Pohled za horizont“: Prezentovalo se „pépéčko“ a inovace výzkumu
Foto: AČRA MK
Popisek: Jan Tuček (STEM/MARK)

Případové studie těch nejznámějších realizací z našich i zahraničních médií prezentoval v první části tradičního workshopu Asociace českých reklamních agentur Štěpán Wolde z TV Óčko. Jan Tuček a Jan Feit ze STEM/MARK se ponořili do tématu validity a inovace současných výzkumů, které jsou v prostředí silných mediálních turbulencí čím dál více potřebnějším základem všech mediálních a kreativních komunikačních strategií.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Dobrý den.

Mám jeden jediný dotaz, proč nechcete referendum? Bojíte se ho?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ústavní soud: Souhlas opatrovnického soudu k podání žaloby nezletilým

19:28 Ústavní soud: Souhlas opatrovnického soudu k podání žaloby nezletilým

Civilní soudy automaticky vyžadovaly souhlas opatrovnického soudu k podání žaloby, kterou se nezleti…