Workshop AČRA MK „Pohled za horizont“: Prezentovalo se „pépéčko“ a inovace výzkumu

26.09.2014 19:44 | Zprávy

lenové Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace i hosté se opět sešli nad aktuálními tématy v Parkhotelu Popovičky: Product placement je již standardním komunikačním nástrojem, ale jak ho nedělat špatně? V čem je PP pro značky a reklamní komunikaci přínosem?

Workshop AČRA MK „Pohled za horizont“: Prezentovalo se „pépéčko“ a inovace výzkumu
Foto: AČRA MK
Popisek: Jan Tuček (STEM/MARK)

Případové studie těch nejznámějších realizací z našich i zahraničních médií prezentoval v první části tradičního workshopu Asociace českých reklamních agentur Štěpán Wolde z TV Óčko. Jan Tuček a Jan Feit ze STEM/MARK se ponořili do tématu validity a inovace současných výzkumů, které jsou v prostředí silných mediálních turbulencí čím dál více potřebnějším základem všech mediálních a kreativních komunikačních strategií.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Tisková zpráva

Ing. Libor Turek, Ph.D. byl položen dotaz

Pokud zůstanete u moci

Můžete zaručit, že nebudete jakkoliv usilovat o přijetí Eura? Z toho vaše průzkumu se obávám, že už jste se podvolili snahám vašich koaličních partnerů Euro přijmout a čím dál víc se stává probruselskou stranou místo toho, jak jste se k politice EU stavili dřív – což mi bylo mnohem sympatičtější

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

ÚOHS povolil firmám Accolade a Conseq společnou akvizici v oblasti průmyslových parků

22:32 ÚOHS povolil firmám Accolade a Conseq společnou akvizici v oblasti průmyslových parků

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže povolil ve zjednodušeném řízení spojení soutěžitelů, v jehož dů…