Po několika měsících dohadů započal proces odchodu čínské energetické společnosti z největšího tuzemského mediálního domu. „Trvám na tom, že média musejí být řízená bez vnějších zásahů a musejí zůstat nezávislá. Média musí řídit lidé, kteří chápou elementární mediální souvislosti a rozumějí mediálnímu managementu,“ uvedl Jaromír Soukup, předseda představenstva mediálního domu Empresa Media a generální ředitel TV Barrandov.
Informace o střetu představ čínských a českých manažerů vypluly napovrch již v říjnu loňského roku, kdy média publikovala první zprávy o tom, že dlouhodobá spolupráce obou firem zřejmě nebude možná. Jaromír Soukup již tehdy podle médií inicioval debatu o možném rozchodu.
„Odchod čínských spolumajitelů je výsledkem dlouhodobého jednání. V rámci stále probíhajícího řešení to bohužel nemůžeme nijak blíže komentovat z důvodu ochrany a dodržení mlčenlivosti vycházející z uzavřených smluv. Vše se ale děje v souladu s tím, co uváděla média již v říjnu loňského roku,“ uvedl k události Jaromír Soukup.
Empresa Media vydává vedle časopisů Týden a Instinkt ještě Sedmičku, Exkluziv, Faktor S, odborný časopis MarketingSalesMedia, časopisy pro teenagery Top dívky a Popcorn, dětský časopis Animáček, měsíčník plný rozhovorů Interview či dvouměsíčník Týden – Historie. Provozuje televizní studio Barrandov, pod které patří stanice TV Barrandov, Barrandov Plus, Kino Barrandov a Barrandov Family.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: komerční tisková zpráva