Desítky zákazníků GTS si na něm zdarma rozšířily své znalosti o možnostech analýzy dat a zároveň se seznámily s konkrétními příklady využití ve společnostech Bidvest (dříve Nowaco) a Motor Jikov.
„Big data i Business intelligence jsou pro moderní firmu klíčové nástroje, ale ne všichni ví, jak na to. Big data totiž nejsou pouze konkrétním objemem dat ve smyslu datové kapacity, ale objemem dat, který překračuje velikost, rozmanitost, rychlost změny i možnosti běžného zpracování standardních IT nástrojů. Zákazníky jsme seznámili nejen se samotnými pojmy, ale i se zdroji nestrukturovaných a externích dat i novými metodami zpracování dat specifickými pro firemní prostředí, jako například prediktivní analýza. Největší zájem pak tradičně získaly příklady využití těchto postupů u konkrétních firem,“ řekl Richard Novák, ředitel strategie GTS Czech.
Seminář, který se konal v pražském hotelu Courtyard by Marriott ve středu 4. září, se skládal ze tří bloků. První část agendy byla zaměřena na hlavní principy a teorii oblasti Big data a Business intelligence. Ve druhé části představil Roman Žičar, manažer IT společnosti Bidvest (dříve Nowaco) řízení strategických procesů ve své firmě. O strategii přechodu IT/ICT na Microsoft Dynamics se v poslední třetí části semináře podělil Jan Přibyl, manažer IT společnosti MOTOR JIKOV Group.
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva