Často se setkáváme s tím, že obchodní zástupci v autobazarech předkládají potenciálním zákazníkům sáhodlouhé smlouvy a snaží se je dostat pod tlak, aby neměli šanci se s obsahem dokumentu důkladně seznámit. Stačí zákazníka přesvědčit o tom, že právě v den, kdy zavítal na prodejnu, má poslední šanci využít časově omezenou slevovou akci, a ve většině případů budou s tímto trikem úspěšní.
Stává se, že autobazary účelově podhodnocují stav vozidla ve smlouvě. Dělají to proto, že podle zákona neodpovídají za vady, na které zákazníka při koupi upozornily. Čím horší stav vozidla uvedou ve smlouvě, tím užší je jejich odpovědnost za případné vady. Například panu Zdeňkovi předložili v jednom z autobazarů kupní smlouvu, ve které stálo, že kupované auto je prakticky nepojízdný vrak. Když se nad touto skutečností pozastavil, sdělil mu zdejší pracovník, že se jedná o standardní obsah všech jejich kupních smluv.
Podle našeho názoru jde o klamání zákazníka. Bohužel je v těchto případech velmi obtížné následně prokázat, jaké informace zákazník obdržel ústně na prodejně, a proto lze vycházet jen z obsahu smlouvy podepsané oběma smluvními stranami.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Tisková zpráva
To jako celou EK a vůbec celou EU řídí jeden člověk?
Vy tvrdíte, aspoň jsem si to zde přečetla, že podle vaší frakce by Ursula von der Leyen měla skončit, aby se Brusel vrátil nohama na zem a pracoval pro občany, ne proti nim. To její odvolání ovlivní celé fungování a politiku EU, které, souhlasím s vámi, je třeba změnit?
Další články z rubriky

22:03 MZV: Převzetí části pozůstalosti po Janu Masarykovi
Jan Lipavský převezme ve čtvrtek část pozůstalosti po československém ministru zahraničí Janu Masary…