Český národ je jako loď plná otroků, jíž velí ožralí kapitáni. Mašín o Havlovi a Zemanovi

11.03.2013 8:08 | Zprávy

ROZHOVOR Nový prezident Miloš Zeman vhodně reprezentuje své voliče. Vždyť český národ se již dlouho podobá plachetnici bez plachet se zlomenými stěžni, která je naplněná bývalými otroky trpícími stockholmským syndromem a velí jí ožralí kapitáni. To si myslí poslední žijící člen známé odbojové skupiny Josef Mašín. Nedávno oslavil jedenaosmdesáté narozeniny a přál by Čechům, aby jim v budoucnu vyrostl nový vůdce typu Ronalda Reagana.

Český národ je jako loď plná otroků, jíž velí ožralí kapitáni. Mašín o Havlovi a Zemanovi
Foto: bojovnici.cz
Popisek: Josef Mašín

Václav Havel, Václav Klaus, Miloš Zeman. Podle vaší sestry se úřad prezidenta v Česku těmito jmény zprofanoval a zrušila by ho. Co si o téhle trojce ale myslíte vy?

Trojice je trojicí si sobě hodných. Bez toho prvního by nebylo těch dvou dalších. Úřad prezidenta je převážně reprezentativní funkce. Nemám nic proti tomu, aby vhodná osobnost reprezentovala své voliče.

Jak pohlížíte na nového prezidenta Miloše Zemana?

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

Jiří Čunek byl položen dotaz

Sociální dávky - Ukrajinci

Jak dlouho by podle vás měli mít tedy Ukrajinci nárok na dávky? A nemyslíte, že problém s tím, že vyplňují jakousi díru na trhu je způsoben hlavně tím, že jsou mzdy za danou práci směšné? Bohužel tím, že za tu mzdu jde pracovat třeba Ukrajinec to tlačí mzdy ještě níž nebo minimálně tu pak není tlak ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Správa železnic: Rok 2026 - nejdelší úsek železnice na letiště i trať do Bavorska

7:23 Správa železnic: Rok 2026 - nejdelší úsek železnice na letiště i trať do Bavorska

Uplynulých dvanáct měsíců se neslo ve znamení rozvoje i udržení spolehlivosti provozu české železnic…