Ta se stala opakovaným terčem bulvárních médií již podruhé v tomto roce. Poprvé se jednalo o křest, při kterém si novináři všimli jejich drahých botiček. Jak uvádí dnešní Aha: "Pak přišel lednový skandál s křtinami, kde se tehdy tříměsíční děvčátko objevilo v botičkách od Diora za 2600 korun. To se zase Paroubkovi rozzuřili a nazvali celou věc honem na čarodějnice."
V únoru zase Petra Paroubková překvapila média zprávou, že chce zablokovat falešný profil své dcery na sociální síti Facebook. Ale jaký, ptaly se ParlamentniListy.cz. Podle zjištění redakce bylo profilů se jménem Margarita Paroubková hned několik.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: sta