Vydavatelství Mafra se podle webu vydalo velmi nebezpečným směrem, daleko za hranice slevomatů. „Prezidentskému kandidátovi Janu Fischerovi poskytlo takovou slevu na jeho prezentaci, že to v zásadě nemá obdoby. Fischerova kancelář zveřejnila veškerá čísla. Mafra u svého produktu Top kombi (inzerce v Mladé frontě Dnes a Lidových novinách) nefakturovala Fischerovi ceníkových 4,121 milionů korun, ale 297,7 tisíc,“ uvádí server.
"Co dodat. Ztrátové vydavatelství míří do pekla! Jenom trouba by přece u Mafry teď inzeroval se slevou menší než 90 procent," uzavírá motejlek.com.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
autor: rp
Jak se postavíte k výsledku voleb?
Budete respektovat vůli voličů a dáte šanci sestavit vládu tomu, kdo volby vyhraje? Řeší se teď třeba jmenování Babiše, který je trestně stíhaný, ale jestli to lidem nevadí a zvolí ho, neměl by dostat šanci sestavit vládu? A byl byste pro, aby trestně stíhaný člověk nemohl kandidovat? Třeba mě by to...
Další články z rubriky

11:14 ČEZ: Třeboradický „kotel poslední záchrany“ výrobcem teplé vody pro Prahu
Velkou proměnou prochází v současné době výrobní technologie v Areálu Třeboradice, a.s., ze Skupiny …
- 7:33 Vězeňská služba: Dokumentární projekt Ve službě: Za mřížemi II
- 20:16 FNUSA: Šetrnější přístup k léčbě parodontitidy přináší méně komplikací
- 16:14 ČEZ: Nárůst počtu dobíjení přes 50 %
- 11:14 Finanční správa se soustředí na stovky milionů nepřiznaných tržeb e-shopů
- 7:33 ČSÚ: Meziroční růst cen potravin opět zrychlil