Časopis prošel v roce 2010 vizuální změnou. Spolu s ní, s novým uspořádáním a s novými rubrikami se svým čtenářům představil v srpnu 2010. "Změny jsme provedli postupně, abychom se více se přiblížili potřebám cílové skupiny a také, abychom získali nové čtenáře a zejména předplatitele," řekl pro ParlamentníListy.cz Tomáš Vyšohlíd, šéfredaktor nového Profitu.
Týdeník navíc podle dat ABC ČR dosáhl v březnu počtu 10 951 kusů v předplatném, což je nejvíce mezi ekonomickými časopisy v Česku.
Nový Profit navazuje na 20 let trvající tradici úspěšného titulu PROFIT. Dál zůstává pro své čtenáře zárukou kvalitního zpravodajství, ekonomických přehledů a analýz. Cíleně oslovuje jednatele a majitele malých a středních firem, manažery a podnikatele, kterým poskytuje praktické rady a tipy. Nový Profit spolu s tím oslovuje širší čtenářskou obec novými rubrikami, reportážemi a aktuálními tématy.
Opravdu jde ještě změnit migrační pakt, když ho podezřele narychlo EP před volbami odsouhlasil? A jak chcete zrušit green deal? Jsem pro, ale myslím, že je to nereálný slib.
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.