Časopis prošel v roce 2010 vizuální změnou. Spolu s ní, s novým uspořádáním a s novými rubrikami se svým čtenářům představil v srpnu 2010. "Změny jsme provedli postupně, abychom se více se přiblížili potřebám cílové skupiny a také, abychom získali nové čtenáře a zejména předplatitele," řekl pro ParlamentníListy.cz Tomáš Vyšohlíd, šéfredaktor nového Profitu.
Týdeník navíc podle dat ABC ČR dosáhl v březnu počtu 10 951 kusů v předplatném, což je nejvíce mezi ekonomickými časopisy v Česku.
Nový Profit navazuje na 20 let trvající tradici úspěšného titulu PROFIT. Dál zůstává pro své čtenáře zárukou kvalitního zpravodajství, ekonomických přehledů a analýz. Cíleně oslovuje jednatele a majitele malých a středních firem, manažery a podnikatele, kterým poskytuje praktické rady a tipy. Nový Profit spolu s tím oslovuje širší čtenářskou obec novými rubrikami, reportážemi a aktuálními tématy.
Úplně souhlasím s tím, co si ANO myslí o údajném boji s dezinformacemi a ochraně svobody slova. Můj dotaz zní. Jak budete chtít zajistit, aby tu svoboda slova fungovala dál a lidé neměli strach vyjádřit svůj názor, což se už dnes děje? Mluví se o boji s dezinformacemi, ale co ochrana svobody slova? ...
Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
O tuto odpověď jste již vyjádřil(a) zájem. Děkujeme.