Paroubek jako Lidl, Nečas jako Kofola

16.04.2010 10:25 | Zprávy

K jaké značce byste přirovnali naše politiky? Odpověď našel marketingový specialista Daniel Köppl. Paroubek je prý jasný Lidl, Nečas Kofola.

Paroubek jako Lidl, Nečas jako Kofola

Předvolební kampaně často připomínají marketingovou kampaň, snažící se prodat prací prášek. Magazín Lidových novin Pátek se tedy rozhodl přirovnat naše politické špičky ke značkám produktů.

"Lidl i Jiří Paroubek jsou silné, sebevědomé značky, které mají dobrou spontánní znalost přesně plní to, co od nich zákazníci očekávají. Svého postavení si jsou oba dobře vědomi, takže se nebojí jít na hranu, což čas od času skončí problémy. Ty si však nepřipouštějí, protože parní válec vše zvládne a čas vše odnese. Důležitý je profit tady a teď," řekl marketingový expert Daniel Köppl.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: mab

Pomoc druhým

Dobrý den, podle mě lidé pomáhají dost - když je třeba darovat krev, kostní dřeň, nebo i finančně, třeba v různých sbírkách. Ale nemáte pocit, že co totálně selhává je stát? Že by měl více pomáhat potřebným a ne těm, co pomoc jen zneužívají? Proč třeba na nějaké vážně nemocné probíhají sbírky, proč ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Česká pošta nově nabízí Komplexní výpis

19:28 Česká pošta nově nabízí Komplexní výpis

Česká pošta navázala spolupráci se společností CRIF – Czech Credit Bureau, a.s. Od srpna tohoto roku…