Praha kupovala předražené autobusy a tramvaje. To má skončit

10.01.2012 12:55 | Zprávy

Pražský dopravní podnik kupoval nové autobusy od společnosti SOR Libchavy zbytečně draho. Nevýhodná je i smlouva na dodávku nových tramvají od Škody Transportation a podnik by se měl se společností dohodnout na lepších podmínkách. Podle dnešního vydání Hospodářských novin to tvrdí analýza společnosti Boston Venture Central Europe, kterou si nechal vypracovat pražský primátor Bohuslav Svoboda (ODS).

Praha kupovala předražené autobusy a tramvaje. To má skončit
Foto: Hans Štembera
Popisek: Tramvaj - ilustrační foto

Podle HN město nyní uvažuje o přehodnocení miliardových investic do obnovy vozového parku Dopravního podniku hlavního města Prahy (DPP). Vyloučeno není ani zrušení zakázky na dodávku autobusů. "Pokud se městu nepodaří vyřešit tíživou finanční situaci dopravního podniku, budeme rozhodně uvažovat i o zrušení tohoto výběrového řízení a přípravě zcela nového," cituje deník primátora Svobodu. Společnost SOR Libchavy podle HN odmítla na vyjádření města reagovat.

Jeden autobus? Rozdíl až půl milionu

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: joh

Mgr. Vít Rakušan byl položen dotaz

Výjimka z migračního paktu

Zajímalo by mě, jak dlouho bude pro nás platit ta výjimka? Kdo a na základě čeho rozhodne o jejím skončení? A znamená to, že je podmíněna tím, že budeme přijímat uprchlíky z Ukrajiny?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hlídač státu: Stát dál obchoduje s firmami z Agrofertu, i když je premiér Babiš ve střetu zájmů

22:03 Hlídač státu: Stát dál obchoduje s firmami z Agrofertu, i když je premiér Babiš ve střetu zájmů

Stát dál obchoduje s firmami premiéra Andreje Babiše, i když to zákon přímo zakazuje, jak zjistil in…