Kampaně do podzimních parlamentních voleb už startují, marketingu se proto věnoval pořad VOX TV Nejlepší podcast. S moderátorem Petrem Kubelíkem diskutovali experti na politický marketing Marek Prchal a Oto Klempíř.
„Která strana v Česku má aktuálně nejprofesionálnější kampaň?“ zeptal se v úvodu pořadu moderátor.
„Je to zhruba tak nastejno. Aktuálně tam ten náboj nevidíme,“ soudí Marek Prchal. Důvodem toho podle něj je, že v čele obou největších volebních uskupení jsou lídři, které sledujeme už deset let. „Známe je lépe, než bychom si přáli. Víme o nich víc, než bychom chtěli. Známe je z různých situací. Už to není o kampani, je to jakýsi souboj vláda versus opozice, ať už opozice znamená cokoliv. Ty hlavní tváře tam jsou dlouho, je to zhruba tak nastejno. Když jste ve vládě, měli byste nejenom realizovat projekty, měli byste voličům také dát důvod mít vás rádi,“ domnívá se Prchal, jehož v minulosti proslavila práce pro hnutí ANO.
„Přesně tak, Máro,“ zareagoval Oto Klempíř, jenž pracoval spíše pro strany na opačné straně politického spektra. „Oni zapomněli otevřít svou náruč lidem. To, co vidíme, je vypočítavý emocionální chlad,“ míní Klempíř.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Naďa Borská