„Kam hledí? Do Brna? Doleva.“ Špičkoví marketéři ztrhali Fialovy billboardy

02.05.2025 20:03 | Monitoring

Politici zapomněli otevřít svou náruč lidem. Možná i pracovali, ale nedali voličům důvod, proč by je měli mít v oblibě. Jde z nich vypočítavý emocionální chlad. Na tomto názoru se shodli Marek Prchal a Oto Klempíř, významní marketéři, kteří dosud pracovali pro strany na opačných pólech politického spektra.

„Kam hledí? Do Brna? Doleva.“ Špičkoví marketéři ztrhali Fialovy billboardy
Foto: Facebook P. Fialy
Popisek: Koalice SPOLU zahajuje kampaň

Kampaně do podzimních parlamentních voleb už startují, marketingu se proto věnoval pořad VOX TV Nejlepší podcast. S moderátorem Petrem Kubelíkem diskutovali experti na politický marketing Marek Prchal a Oto Klempíř.

„Která strana v Česku má aktuálně nejprofesionálnější kampaň?“ zeptal se v úvodu pořadu moderátor. 

„Je to zhruba tak nastejno. Aktuálně tam ten náboj nevidíme,“ soudí Marek Prchal. Důvodem toho podle něj je, že v čele obou největších volebních uskupení jsou lídři, které sledujeme už deset let. „Známe je lépe, než bychom si přáli. Víme o nich víc, než bychom chtěli. Známe je z různých situací. Už to není o kampani, je to jakýsi souboj vláda versus opozice, ať už opozice znamená cokoliv. Ty hlavní tváře tam jsou dlouho, je to zhruba tak nastejno. Když jste ve vládě, měli byste nejenom realizovat projekty, měli byste voličům také dát důvod mít vás rádi,“ domnívá se Prchal, jehož v minulosti proslavila práce pro hnutí ANO.

„Přesně tak, Máro,“ zareagoval Oto Klempíř, jenž pracoval spíše pro strany na opačné straně politického spektra. „Oni zapomněli otevřít svou náruč lidem. To, co vidíme, je vypočítavý emocionální chlad,“ míní Klempíř.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Naďa Borská

Mgr. Ondřej Benešík byl položen dotaz

voliči

Tvrdíte, že: ,,V dnešní době je pro KDU-ČSL nutné být součástí koalice SPOLU. Spousta lidoveckých voličů zemřela.“ Takže zaprvé uznáváte, že bez koalice nemá strana budoucnost, a že je vlastně vaše strana samostatně už také po smrti? Proč myslíte, že nedokážete oslovit nové mladší voliče? A jak si t...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Připravte se na další „Kubiceho zprávu“. Mrazivá slova ze Stačilo!

14:50 Připravte se na další „Kubiceho zprávu“. Mrazivá slova ze Stačilo!

Na tiskové konferenci hnutí STAČILO! Jana Bobošíková, lídryně kandidátky ve Středočeském kraji, krit…