Nová síť má propojit služby agentur CzechTrade, CzechInvest, České exportní banky či Hospodářské komory. Strategii na podporu exportu do roku 2020, kterou vypracovalo MPO, vláda schválila v polovině března. Jejími klíčovými body je silnější důraz na mimoevropské trhy, aktualizovaná soupiska prioritních a zájmových zemí, kvalitnější nabídka veřejných služeb pro exportéry a na zacílení pozornosti na malé a střední podniky. Součástí záměru je i rozšíření sítě obchodní misí, jejichž počet má stoupnout z nynějších 37 na 70.
S Kubou se neshodli
"Jukla znám z doby, kdy jsme dotáhli do úspěšného konce dohodu o spolupráci obou ministerstev o proexportní podpoře firmám. Má s ní velké zkušenosti a zná firemní prostředí," řekl E15 náměstek ministerstva zahraničí Tomáš Dub.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: čtk, mp