Lidová tvořivost: Co jste to udělali s billboardem Jiřího Paroubka...

16.07.2012 13:24 | Zprávy

Jiří Paroubek, předseda NS-LEV 21, již před časem začal kampaň, kterou chce svou stranu představit – na mnoha místech můžeme vidět billboardy s jeho fotkou a sloganem „Hrdost, odvaha, tradice“. Slova, i samotný Paroubek, se ale stávají terčem vtipů.

Lidová tvořivost: Co jste to udělali s billboardem Jiřího Paroubka...
Foto: Ladislav Carda
Popisek: Upravený billboard Národních socialistů

V Libereckém kraji na jednom z billboardů kdosi přimaloval Paroubkovi parohy a bradavici. Nejvíce si ale vyhrál právě se sloganem. Můžeme si tak přečíst, že národní socialisté nabízejí „hrdost na odvahu krást“.

To však není všechno, slovo tradice se změnilo na „tradici lhát“. Není to první útok na Paroubkovu kampaň, zvláště od chvíle, kdy se začalo spekulovat, kdo mu ji vlastně platí.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: joh

Mgr. Radek Vondráček byl položen dotaz

Ukrajina

Dobrý den pane Vondráčku! Nebylo nezodpovědné od Evropských států, když slibovali Ukrajině vstup do NATO? Vždyť na Ukrajině žije několik milionů rusů, kteří by asi těžko šli bojovat, v případném konfliktu, proti vlastnímu národu. Nebo se mýlím? Petr Vondrák

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Na koho ukázal Masaryk. Úder Fridrichové a Witowské

12:12 Na koho ukázal Masaryk. Úder Fridrichové a Witowské

Nově odhalených slov Tomáše Garrigue Masaryka se chytly i bývalé osobnosti ČT, Světlana Witowská a N…