Lidová tvořivost: Co jste to udělali s billboardem Jiřího Paroubka...

16.07.2012 13:24 | Zprávy

Jiří Paroubek, předseda NS-LEV 21, již před časem začal kampaň, kterou chce svou stranu představit – na mnoha místech můžeme vidět billboardy s jeho fotkou a sloganem „Hrdost, odvaha, tradice“. Slova, i samotný Paroubek, se ale stávají terčem vtipů.

Lidová tvořivost: Co jste to udělali s billboardem Jiřího Paroubka...
Foto: Ladislav Carda
Popisek: Upravený billboard Národních socialistů

V Libereckém kraji na jednom z billboardů kdosi přimaloval Paroubkovi parohy a bradavici. Nejvíce si ale vyhrál právě se sloganem. Můžeme si tak přečíst, že národní socialisté nabízejí „hrdost na odvahu krást“.

To však není všechno, slovo tradice se změnilo na „tradici lhát“. Není to první útok na Paroubkovu kampaň, zvláště od chvíle, kdy se začalo spekulovat, kdo mu ji vlastně platí.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: joh

Odvody živnostníků

Dobrý den, můžete sdělit už nyní více, jak to za vaší vlády bude s odvody živnostníků? Děkuji

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Hřibovo řešení Stanjurovy sekery: Tak Babiš vrátí dotace a bude na školství

12:43 Hřibovo řešení Stanjurovy sekery: Tak Babiš vrátí dotace a bude na školství

„Asi jsou stále ještě opilí volebním úspěchem.“ „Mně to přijde jako zrada na voličích, ale to si Mot…