Ministerstvo se ale do této složité situace dostalo samo. Ministr dopravy Ťok už měsíce poukazuje na to, že se z obálek konečně dozví, za kolik lze reálně provozovat mýtný systém. Jenže pro takové srovnání měl vyhlásit tendr na provozování stávajícího systému, který má stát v majetku. Aktuální tendr jednoznačně směřuje ke čtyřem nabídkám nově budovaného satelitního mýtného systému a k likvidaci stávající investice do funkčního a spolehlivého systému. Ministerstvo dopravy si před vyhlášením tendru neudělalo ani základní kalkulaci nákladovosti stávajícího státního mýtného systému a možných úspor v jeho provozu.
Na nákladech podle nových podmínek tendru lze ušetřit půl miliardy ročně bez přičinění kohokoliv

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: pas