Český rozhlas přináší příběh zákazníka, který si přes internet objednal karafu na vodu, ovšem balík mu ani po několika týdnech nebyl doručen. I poštovní úředník mu řekl, že se zásilka asi ztratila. Pošta takovou možnost připouští, ale skutečně jen velmi zřídka. „To si myslím, že je opravdu, opravdu hodně ojedinělý příklad, když se zásilka ztratí. V tu chvilku je samozřejmě na místě reklamace,“ uvedl mluvčí Ivo Mravinec. Jenže pokud nepochodí, zbude mu jen soud.
Od ledna však bude možné obrátit se po neúspěšné reklamaci na Český telekomunikační úřad, kde bude zahájeno řízení o námitkách proti vyřízení reklamace. V principu se bude jednat o arbitrážní řízení, kde bude možné rychle a efektivně řešit námitky proti rozhodnutí České pošty.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav