Podle serveru iDnes uvedl Zeman původ 9,2 milionu korun. S prezidentem spřízněná Strana práv občanů (SPO) a spolek Přátelé Miloše Zemana ale na kampaň vynaložily 12,8 milionu. „Původ 3,6 milionu je tak stále nejasný,“ píše iDnes.
Mezi Zemanovými sponzory je několik firem, které podle dostupných údajů vykazovaly ztrátu, upozorňují iDnes i Respekt. Jde například o firmu Contradiction, která na kampaň věnovala 885.000 korun, ačkoliv podle posledních dostupných údajů sama dlužila za rok 2016 celkem 400 milionů korun. Podobně na tom byl další sponzor, firma Car Service Group. Zemanovi poslala 950.000 korun navzdory tomu, že podle účetní závěrky za rok 2016 měla čistý obrat kolem čtyř milionů a její hospodaření skončilo ve ztrátě. „Stejným případem je i firma KOMERC Servis CZ,“ uvádí Respekt.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: nab