Podle Zdeňka Juračky, šéfa skupiny COOP, se obchodníci již v předchozím roce museli přizpůsobit trendu, že lidé reagují už pouze na akce a slevy. „Akce a slevy získávají bohužel stále více příznivců a výrazně ovlivňují nákupní chování,“ říká. I Aleš Langr z řetězce Spar potvrzuje, že zákazníci již odmítají i základní komodity nakupovat jinak, než za sníženou cenu.
Aby obchody udržely svou marži, jsou nuceni tlačit na výrobce. To pociťují například pekaři. „Nízké odbytové ceny mohou negativně ovlivnit kvalitu výrobků,“ zdůrazňuje prezident pekařského svazu Jaromír Dřízal.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: jav