Langr poukazuje na to, že běženci se stávají výnosným obchodním artiklem. „Lidé jako zboží se vedle zbraní, drog a prostituce, stávají nejvýnosnějším podnikáním, a to proto, že je to ‚ušlechtilé‘, ‚neziskové‘ a ‚zadarmo‘,“ uvádí exministr vnitra. K tomu závěru Langer došel tak, že vynásobil celkový počet běženců náklady na zajištění jednoho uprchlíka.
Za této situace máme dle něj dvě varianty – buď to pochopíme a změníme evropský (německý) sociální a azylový systém, postavíme se těm, kdo dodávají běžence (tj. obchodníkům s lidmi) a těm, kde se o dodané „zboží“ starají (tj. NGO), přičemž u toho nepodlehneme srdceryvným příběhům o rodinách, matkách a dětech; a nebo učiníme pravý opak. Budeme jen „užitečnými idioty“, podporujícími organizovaný zločin a zajišťujícími mu jeho zisky v řádech stovek miliard korun.
„A poslouží-li navíc toto ‚ušlechtilé, neziskové a zadarmo podnikání‘ k utuženi panevropské regulace a oslabení role národních států, není překvapením, že jeho hlavními motory jsou Německo a Francie...“ dodává Langer.
Plné znění Langerových komentářů na Facebooku:
"Lidé jako zboží" aneb "Ekonomický pohled na migraci"
I. Úvod:
a) Rčení "za vším hledej ženu" v případě migrační vlny je nepochybně zcela mimo realitu
b) Tvrzení "můžeme si za to sami" patří do kategorie intelektualskeho masochismu
c) Odhalení "spiknutí židovsko-imperialisticke lobby" je součástí skupiny psychiatrických diagnoz
d) Přesvědčování "solidarita je naše povinnost" je reinkarnace teze o multikulturálni Evropě
II. Principy (regulovaneho) trhu:
a) výměna/prodej zboží byla, je a bude postavena na principu - poptávka/nabidka
b) regulace trhu může výše uvedený princip omezit anebo vychýlit ve prospěch "vyvolených"
c) marketing/reklama jako prvek ovlivňující poptávku, je neodmyslitelnou součástí výměny/prodeje zboží
d) stimulace poptávky prostřednictvím dotačních titulů, prospívá "vyvoleným"
III. Tržně migracni realita:
a) zboží je dostatek
b) regulace funguje
c) stimulace poptávky zajištěna
d) marketing garantován
e) vyvolení existuji = ti, kdo dodávají zboží a ti, kdo se o dodané zboží starají (obchodníci s lidmi a tzv. NGO)
IV. Čísla:
a) 1 milion - je odhadovaný počet migrantů do Evropy v roce 2015
b) 1,5 milionů - je odhad počtu nelegálních migrantů v roce 2016
c) 3 tisíce Euro - je průměrná cena placená pašerákûm lidi za cestu do Evropy
d) 3 000 000 000 Euro/ 2015 a 4 500 000 000 Euro/ 2016 = 7,5 mld Euro za dva roky
e) 7,5 mld Euro = 200 miliard korun za 2 roky
f) 200 miliard korun pro novodobé obchodníky s lidmi!
V. Vysvětlivky:
a) Zboží = Lidé
b) Regulace = evropský (německý) sociální a azylový systém
c) "Vyvoleni" = ti, kdo dodávají zboží a ti, kdo se o dodané zboží starají (obchodníci s lidmi a tzv NGO)
d) Marketing = srdceryvné příběhy o rodinách, matkách a dětech!
VI. Závěr:
Stojíme tváří v tvář lidským tragédiím, stejně jako cynismu a bezkrupulóznosti těch, kdo na nich vydělávají. Bud to
A) pochopíme a zachováme se podle toho anebo
B) budeme jen "užitečnými idioty", podporujícími organizovaný zločin a zajišťujícími mu jeho zisky v řádech stovek miliard korun!:
ad A)
a) změníme Regulaci
b) nepodlehneme Marketingu
c) postavíme se Vyvoleným
ad B)
a) ponecháme/rozšíříme Regulaci
b) podlehneme emocím Marketingu
c) otevřeme náruč/peněženky Vyvoleným
VII. Poznámka pod čarou:
Naše vlastní - sociálně ekonomické náklady spojené s "péčí o dodané zboží " jsou mimo rámec tohoto Ekonomického pohledu, nicméně nepochybně daleko nad rámec zde uvedených kumulativnich odhadů zisku z "obchodu s lidmi"...
"Lidé jako zboží II."
1. Výchozí parametry:
a) zboží je dostatek
b) marketing je garantován
c) vyvolení existují
2. Metodika:
a) spočítáme celkový objem zboží
b) spočítáme náklady na zajištění jednoho kusu zboží
c) vynásobime a) a b)
3. Výsledek:
Lidé jako zboží se vedle zbraní, drog a prostituce, stávají nejvýnosnějším podnikáním, a to proto, že:
a) je "ušlechtilé"
b) je "neziskové"
c) je "zadarmo"
4. Kvízová otázka:
a) kdo na tom vydělává?
b) kdo to platí?
c) kolik to stojí?
5. Poznámka:
A poslouží-li navíc toto "ušlechtilé, neziskové a zadarmo podnikání" k utuženi panevropské regulace a oslabení role národních států, není překvapením, že jeho hlavními motory jsou Německo a Francie...
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: luš