Rozehnal řekl, že neví, zda jsou média pod neúnosným tlakem. Že tlak na média existuje, uznal, ale to prý není výjimečná situace. Český mediální trh je podle něj ekonomicky slabý, a proto je náchylnější k různým tlakům. „Buď ze strany velkých finančních a ekonomických skupin, nebo i ze strany státu. A z tohoto důvodu jsme tady svědky relativně velké koncentrace mediálního vlastnictví a takové té neustálenosti mediálního prostředí.“
Vzhledem k soudnímu sporu našeho webu s Forem24 Pavla Šafra padla i otázka, zda je české mediální prostředí kultivované. Dle Rozehnala určitě ne. „Já se domnívám, že soudy by měly přispívat k větší kultivaci mediálního prostředí už tím, že by ukládaly daleko citelnější sankce při zásazích do osobnostních práv, popřípadě při zásazích do dobré pověsti osob, které jsou dotčeny nějakými prohlášeními v médiích,“ mínil.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: kas